Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 13:38ja, när det blir varmare kan vi ses på lunchen! Jag komemr vara den som sitter vid grillstugan och grillar min nyfångade fisk 😉
ja, när det blir varmare kan vi ses på lunchen! Jag komemr vara den som sitter vid grillstugan och grillar min nyfångade fisk 😉
Quote from Urban Nilsson on 19 February 2009, 13:42Ja, jag och NiklasN här på FB körde några tusingar. Ca 3:30/km som sved efter gårdagens snabbdistans. Du såg fokuserad ut! 🙂 Hur gick det?
Ja, jag och NiklasN här på FB körde några tusingar. Ca 3:30/km som sved efter gårdagens snabbdistans. Du såg fokuserad ut! 🙂 Hur gick det?
Quote from Elias Engqvist on 19 February 2009, 15:25Aha, dom berömda 1000m-intervallerna utmed djurgårdskanalen - det brukar vi också köra (och 2000 ibland) - senast i tisdags faktiskt.
Nja, hur det gick, jo, jag har kört hårt 2 dagar i rad innan så det var inte riktigt något världsrekordförsök, ville bar
Aha, dom berömda 1000m-intervallerna utmed djurgårdskanalen - det brukar vi också köra (och 2000 ibland) - senast i tisdags faktiskt.
Nja, hur det gick, jo, jag har kört hårt 2 dagar i rad innan så det var inte riktigt något världsrekordförsök, ville bar
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 16:36Jag var där igår och sprang någon sorts snabbdistans, 8km i planerat maratempo. Och ingen hälsade, oförskämda människor! 😉
Jag var där igår och sprang någon sorts snabbdistans, 8km i planerat maratempo. Och ingen hälsade, oförskämda människor! 😉
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 19:22Ja men kära Pontus..!..så är ju Tokholmarna (Finländska..!?)...Å prestige-nojan bara växer å växer..."Vi är vackrast...vi är bäst...etc." På vadå...???? Å framför allt varför yttra detta...Prestige,prestige å prestiga...... Vi i Månkarbo låter vårt beteen
Ja men kära Pontus..!..så är ju Tokholmarna (Finländska..!?)...Å prestige-nojan bara växer å växer..."Vi är vackrast...vi är bäst...etc." På vadå...???? Å framför allt varför yttra detta...Prestige,prestige å prestiga...... Vi i Månkarbo låter vårt beteen
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 19:55Men hallå alltså, nu vill jag lägga in en kraftig protest!
Jag har en bekant som träffade en Malungsbo och flyttade från Stockholm hem till honom. Hon kommer aldrig in i gemenskapen, en jättegullig och trevlig tjej som liksom inte får vara med fullt ut f
Men hallå alltså, nu vill jag lägga in en kraftig protest!
Jag har en bekant som träffade en Malungsbo och flyttade från Stockholm hem till honom. Hon kommer aldrig in i gemenskapen, en jättegullig och trevlig tjej som liksom inte får vara med fullt ut f
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 20:04Det tar två generationer att bli skärgårdsbo i Stockholms skärgård.
Det tar två generationer att bli skärgårdsbo i Stockholms skärgård.
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 20:05Kanske träffade hon inte Malungs-Schapiron....typ. Men jag håller ändå med dig Fia-Lotta.....det finns ju faktiskt bara ett Månkarbo typ. Å ni är alla välkomna dit 2009-08-01.....Inbjudan kommer..:-)//Kjell.
Kanske träffade hon inte Malungs-Schapiron....typ. Men jag håller ändå med dig Fia-Lotta.....det finns ju faktiskt bara ett Månkarbo typ. Å ni är alla välkomna dit 2009-08-01.....Inbjudan kommer..:-)//Kjell.
Quote from Elias Engqvist on 19 February 2009, 21:33Pontus: Sorry, jag var i Ursvik och åkte iskana/sprang igår...annars hade jag hälsat - förstås!
Pontus: Sorry, jag var i Ursvik och åkte iskana/sprang igår...annars hade jag hälsat - förstås!
Quote from ellen olsson on 19 February 2009, 22:33Undrar just hur många generationer det tar att bli accepterad öbo på en del öar på Västkusten...?
Undrar just hur många generationer det tar att bli accepterad öbo på en del öar på Västkusten...?