Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVem var det jag mötte...
You need to log in to create posts and topics.

ja, när det blir varmare kan vi ses på lunchen! Jag komemr vara den som sitter vid grillstugan och grillar min nyfångade fisk 😉

Ja, jag och NiklasN här på FB körde några tusingar. Ca 3:30/km som sved efter gårdagens snabbdistans. Du såg fokuserad ut! 🙂 Hur gick det?

Aha, dom berömda 1000m-intervallerna utmed djurgårdskanalen - det brukar vi också köra (och 2000 ibland) - senast i tisdags faktiskt.

Nja, hur det gick, jo, jag har kört hårt 2 dagar i rad innan så det var inte riktigt något världsrekordförsök, ville bar

Jag var där igår och sprang någon sorts snabbdistans, 8km i planerat maratempo. Och ingen hälsade, oförskämda människor! 😉

Ja men kära Pontus..!..så är ju Tokholmarna (Finländska..!?)...Å prestige-nojan bara växer å växer..."Vi är vackrast...vi är bäst...etc." På vadå...???? Å framför allt varför yttra detta...Prestige,prestige å prestiga...... Vi i Månkarbo låter vårt beteen

Men hallå alltså, nu vill jag lägga in en kraftig protest!

Jag har en bekant som träffade en Malungsbo och flyttade från Stockholm hem till honom. Hon kommer aldrig in i gemenskapen, en jättegullig och trevlig tjej som liksom inte får vara med fullt ut f

Det tar två generationer att bli skärgårdsbo i Stockholms skärgård.

Kanske träffade hon inte Malungs-Schapiron....typ. Men jag håller ändå med dig Fia-Lotta.....det finns ju faktiskt bara ett Månkarbo typ. Å ni är alla välkomna dit 2009-08-01.....Inbjudan kommer..:-)//Kjell.

Pontus: Sorry, jag var i Ursvik och åkte iskana/sprang igår...annars hade jag hälsat - förstås!

Undrar just hur många generationer det tar att bli accepterad öbo på en del öar på Västkusten...?