Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 23:18Inte för att på något sätt förhäva mig men jag tycker att det går blixtsnabbt att bli inbodd i Umeå. Umeå är en varm och välkomnande famn för alla som vill.
Inte för att på något sätt förhäva mig men jag tycker att det går blixtsnabbt att bli inbodd i Umeå. Umeå är en varm och välkomnande famn för alla som vill.
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 23:22Tror jag säkert men jag fick lappsjuka av att bo 4 månader i Mjölby en gång så Umeå vågar jag nog inte mig på 🙂 Varje gång jag kom körandes ner söder om Helsingborg och såg flygen gå in för landning mot Kastrup så andades jag ut, äntligen hemma. Tur att
Tror jag säkert men jag fick lappsjuka av att bo 4 månader i Mjölby en gång så Umeå vågar jag nog inte mig på 🙂 Varje gång jag kom körandes ner söder om Helsingborg och såg flygen gå in för landning mot Kastrup så andades jag ut, äntligen hemma. Tur att
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 23:24Fast...Mjölby låter ju inte så jättekul. 😉
Fast...Mjölby låter ju inte så jättekul. 😉
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 23:35Nej, men är det eg. så kul någonstans? Man har inte roligare än..... Vad jag vet är att jag jag hör varken till gruppen som bor i Stockholm eller till gruppen som vill bo där så var hör jag hemma??
Vet att jag trivs nära skogen, nära storstad, med goda v
Nej, men är det eg. så kul någonstans? Man har inte roligare än..... Vad jag vet är att jag jag hör varken till gruppen som bor i Stockholm eller till gruppen som vill bo där så var hör jag hemma??
Vet att jag trivs nära skogen, nära storstad, med goda v
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 09:43Men Lily, då är Umeå perfekt! Om du flyttar hit så kan du och jag bli de bästaste av vänner! (H:)
Men Lily, då är Umeå perfekt! Om du flyttar hit så kan du och jag bli de bästaste av vänner! (H:)
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 09:51Vilken storstad ligger nära Umeå?
Vilken storstad ligger nära Umeå?
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 09:58Sävar! Vännäs! Kalix! Obbola! Allt är nära i norrland, och allt är stort! Som exil-08 sällar jag mig till gruppen som tycker sthlm är grymt överskattat. 🙂
Sävar! Vännäs! Kalix! Obbola! Allt är nära i norrland, och allt är stort! Som exil-08 sällar jag mig till gruppen som tycker sthlm är grymt överskattat. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 10:00Murmansk?
Murmansk?
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 10:01murmansk?
murmansk?
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 10:04Ja, största staden norr om norra polcirkeln.
Ja, största staden norr om norra polcirkeln.