Quote from Elias Engqvist on 12 February 2009, 21:10Det var på södra sidan av djurgårdskanalen mellan djurgårdsbrunn och havet, ungefär här:
http://maps.google.se/maps?f=d&source=s_d&saddr=59.327596,18.140252&daddr=&hl=sv&geocode=&mra=mi&mrsp=0&sz=16&sll=59.326797,18.141325&sspn=0.004499,0.018475&ie=UTF8&l
Det var på södra sidan av djurgårdskanalen mellan djurgårdsbrunn och havet, ungefär här:
http://maps.google.se/maps?f=d&source=s_d&saddr=59.327596,18.140252&daddr=&hl=sv&geocode=&mra=mi&mrsp=0&sz=16&sll=59.326797,18.141325&sspn=0.004499,0.018475&ie=UTF8&l
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 21:23Blev du kär eller?
Blev du kär eller?
Quote from Elias Engqvist on 12 February 2009, 21:27🙂 - Jag kanske ska sätta in en efterlysning i aftonbladet...
Anledningen att jag skapade den här tråden var att man möter ju en massa folk som också är ute o springer och det kan tänkas vara folk härifrån så jag tänkte jag skulle testa...
🙂 - Jag kanske ska sätta in en efterlysning i aftonbladet...
Anledningen att jag skapade den här tråden var att man möter ju en massa folk som också är ute o springer och det kan tänkas vara folk härifrån så jag tänkte jag skulle testa...
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 21:32Annars har Hasse Aro ett TV-program på trean.
Annars har Hasse Aro ett TV-program på trean.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 21:32Bra initiativ!
Jag undrar ofta och har försökt efterlysa ett par cyklister som slagit följe och varit trevliga pratkompisar några kilometer några ggr men inte lyckats få napp.
Bra initiativ!
Jag undrar ofta och har försökt efterlysa ett par cyklister som slagit följe och varit trevliga pratkompisar några kilometer några ggr men inte lyckats få napp.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 21:321217, då var det nog inte jag. Passerade inte förrän 1310 ungefär, medsols för övrigt. Tror inte jag mötte någon på den delen av stranden, utöver ett par hundägare som jag sprang om.
1217, då var det nog inte jag. Passerade inte förrän 1310 ungefär, medsols för övrigt. Tror inte jag mötte någon på den delen av stranden, utöver ett par hundägare som jag sprang om.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 21:43Jag blir lika förvånad varje gång jag ser en löpare som jag INTE känner igen! Finns det verkligen folk därute som springer, utan att vara med på Funbeat, Puls eller jogg.se?!
Märkligt, mycket märkligt.
Jag blir lika förvånad varje gång jag ser en löpare som jag INTE känner igen! Finns det verkligen folk därute som springer, utan att vara med på Funbeat, Puls eller jogg.se?!
Märkligt, mycket märkligt.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 21:50Ha,ha...Lena nu var du väl i alla fall aningen ironisk. Jag tror och hoppas att det kan finnas någon eller tom några som har fått för sig att lite jogging/löpning kan vara bra för dom av någon oförklarlig anledning. Har faktiskt sett någon här ute i Månka
Ha,ha...Lena nu var du väl i alla fall aningen ironisk. Jag tror och hoppas att det kan finnas någon eller tom några som har fått för sig att lite jogging/löpning kan vara bra för dom av någon oförklarlig anledning. Har faktiskt sett någon här ute i Månka
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 21:55Kjell: Jag använder också reflexväst om jag springer i mörkret!
... minskar betydligt risken att bli överkörd!
Kjell: Jag använder också reflexväst om jag springer i mörkret!
... minskar betydligt risken att bli överkörd!
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 22:08Okidoki Yvonne....då vet jag att det är du som är ute å kutar på nätterna här i Månkarbo...Känns skönt och tryggt. Å så tror jag att det är någon av mina boende-liksom-grannar som kutar omkring å hälsar på Christer S inne i Sthlm. Klappat å klart å nada m
Okidoki Yvonne....då vet jag att det är du som är ute å kutar på nätterna här i Månkarbo...Känns skönt och tryggt. Å så tror jag att det är någon av mina boende-liksom-grannar som kutar omkring å hälsar på Christer S inne i Sthlm. Klappat å klart å nada m