Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 13:51Just det. "NO!" säger Marcel Marceau (mimartist). Det är också den enda talade repliken i filmen.
Just det. "NO!" säger Marcel Marceau (mimartist). Det är också den enda talade repliken i filmen.
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 16:37- Now he is doing that superman thing again. (H)
Ajabaja. Inte googla. 🙂
- Now he is doing that superman thing again. (H)
Ajabaja. Inte googla. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 22:23Men Micke då....du klarade ju av Sudans hufvudstad så där djävla enkelt...hehe...
Ska vi köra en utslagsfråga då mellan dig och resten av världen: " Smoke...gooood...." Kanske kan vara lite svårt men om jag kör in 1931 (kan vara 1935) så kanske det blir s
Men Micke då....du klarade ju av Sudans hufvudstad så där djävla enkelt...hehe...
Ska vi köra en utslagsfråga då mellan dig och resten av världen: " Smoke...gooood...." Kanske kan vara lite svårt men om jag kör in 1931 (kan vara 1935) så kanske det blir s
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 22:30Var ni på bio -31?
Var ni på bio -31?
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 22:36Tråden heter: "Vet du var dina löpskor tillverkas någonstans"....Å så kommer du att prata om att vi inte varit på bio 1931.....Otroligt..?! Håll dig till tråden Andreas....det är det som gäller nu och för alltid..??!! Hehehehehehehehe??!!
Tråden heter: "Vet du var dina löpskor tillverkas någonstans"....Å så kommer du att prata om att vi inte varit på bio 1931.....Otroligt..?! Håll dig till tråden Andreas....det är det som gäller nu och för alltid..??!! Hehehehehehehehe??!!
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 22:37"Vine goood...".
"Vine goood...".
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 22:38Ville bara veta om jag skulle säga du eller ni.
Ville bara veta om jag skulle säga du eller ni.
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 22:40Bebe Daniels i The Maltese Falcon?
Bebe Daniels i The Maltese Falcon?
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 22:52Bra chansning Fredrik...men noll zero bira a la 2,1 %....Kom istället till Månkarbo så blir det andra bullar.!?..Ja visst ja...Tävlingsledningen ville ju att jag skulle ligga lite lågt med mina vadslagningar etc...Men att ligga högt sa dom inget om..?! Ko
Bra chansning Fredrik...men noll zero bira a la 2,1 %....Kom istället till Månkarbo så blir det andra bullar.!?..Ja visst ja...Tävlingsledningen ville ju att jag skulle ligga lite lågt med mina vadslagningar etc...Men att ligga högt sa dom inget om..?! Ko
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 22:54Ingen öl -> ingen mara. Jag är en man med principer.
("Principer", sa Bill - "Prinsessor som piper", sa Bull)
Ingen öl -> ingen mara. Jag är en man med principer.
("Principer", sa Bill - "Prinsessor som piper", sa Bull)