Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 13:47Intressant. Jag går just och funderar på ett par nya "asfaltskor".
Jag har ett par asics 2110 köpta 2006 som passat mig bra, och ett par sauscony köpta förra året att springa i skogen med. Jag skulle blivit avgjort gladare om de märkena legat högre upp.
K
Intressant. Jag går just och funderar på ett par nya "asfaltskor".
Jag har ett par asics 2110 köpta 2006 som passat mig bra, och ett par sauscony köpta förra året att springa i skogen med. Jag skulle blivit avgjort gladare om de märkena legat högre upp.
K
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 13:59Jag köpte ett par skor till tjejen igår, och denna tråd fick mig att köpa Adidas:)
Idag mailade jag oxå Adidas och berättade varför jag just hade köpt deras skor samt gav dom en uppmuntrande klapp på axeln:)
Jag köpte ett par skor till tjejen igår, och denna tråd fick mig att köpa Adidas:)
Idag mailade jag oxå Adidas och berättade varför jag just hade köpt deras skor samt gav dom en uppmuntrande klapp på axeln:)
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 14:21Bättre att maila de andra tillverkarna och berätta att deras produkter inte är intressanta av olika skäl.
Bättre att maila de andra tillverkarna och berätta att deras produkter inte är intressanta av olika skäl.
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 14:41Det är oxå en bra idé David 😉
Det är oxå en bra idé David 😉
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 14:56David, din vilja är min lag - så drog ett mail till den skotillverkare jag nu springer med och skällde på dom(V)
David, din vilja är min lag - så drog ett mail till den skotillverkare jag nu springer med och skällde på dom(V)
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 15:00Varför nöja sig med ett mail?
BILD:http://www.gearfuse.com/wp-content/uploads/andrew/2_jan07/_headhorseh03.jpg
Varför nöja sig med ett mail?
BILD:http://www.gearfuse.com/wp-content/uploads/andrew/2_jan07/_headhorseh03.jpg
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 15:02Är det Åke Svanstedts säng?
Är det Åke Svanstedts säng?
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 15:03Jag springer i ett par Reebok och skorna före var ett par Adidas, har tydligen gjort bra val helt ommedvetet.. 🙂
Jag springer i ett par Reebok och skorna före var ett par Adidas, har tydligen gjort bra val helt ommedvetet.. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 18:36Khartoum..!;)
Khartoum..!;)
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 07:54Kjell- vad fan har Sudans huvudstad med något att göra?
Kjell- vad fan har Sudans huvudstad med något att göra?