Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Om ingen skulle framföra sina åsikter/kunskaper i funbeats trådar skulle där inte vara mycket till forum eller diskussion!

(V)

Jag är jätteglad över en mycket spännande diskussion med mycket tänkvärt. Tummen upp till dig som startade tråden (förbaskat intressant ämne), tummen upp till er som kommer med inlägg, lästips och åsikter. Jag skall erkänna att jag inte ägnat just löparsk

Jag tycker diskussionen fortfarande berör ämnet.

"Jag skall erkänna att jag inte ägnat just löparskor en tanke, trots att jag annars är en sucker för rättvisemärkt och ekologiskt i andra sammanhang där jag kan utöva min konsumentmakt."

Jag med, jag köper typ allt ekologiskt eller rättvisemärkt. Har äve

Återvunnet: http://www.houdinisportswear.com/en/about

Silverjoner i träningskläder var ett relaterat ämne som diskuterades för några månader sedan. Om jag minns rätt var det åtminstone någon sportaffär som slutade sälja sådana kläder i samband med det.

Sista delen av No Logo gjorde förresten att jag tappade

Senast idag så köpte en kompis nya skor. Tack vare denna artikel blev det New Balance framför Nike. (t+)

Nu är det ju minst 1 år tills jag köper skor nästa gång så jag hoppas ha detta kvar i minnet. Vill minnas att jag provade Adidas men gillade Asics bä

Mickes länk är en stor jävla hit! Jag älskar deras kläder. Tyvärr ganska dyra men helt oslagbara.

Jaha. Nu får man testa adidasskor.

Jepp. Ska kolla Adidas utbud vid nästa skoinköp. Hade fastnat lite för Asics pga deras breda utbud av lätta & mjuka skor som jag gillar, men jag har testat Adidas för lite för att säga att de inte skulle ha OK skor de också.