Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Bra info! Jag kommer nu definitivt först försöka hitta ett par adidas som känns bra vid nästa skoköp.

Konstigt nog hade jag kunnat rangordna de där skorna i samma ordning utifrån hur bra de passar på min fot.
Reebok kanon!
Nike och den modell Puma jag har testat har varit halvdana.
Ett par Asics i 1500+ klassen gav jag under en löptur bort till första per

Micke - jag citerar igen från RoR:
"Tillverkningen av löparskor sker så gott som uteslutande i låglöenländer. I takt med att lönerna i Kina ökar flyttar produktionen till länder med ännu lägre lönser, som Indonesien, Vietnam och Bangladesh. Dessa länder h

Andreas (och några tidigare inlägg)
Jag kan inte hjälpa att tänka på den där "tjomen" som får frågan om vad han tycker om barnarbete (i någon dagstidning, ni vet när det är en bild och en oneliner på vad man svarar). Och tjomen svarar ngt i stil med att "

Innan ni läser Naomi Klein bör ni veta att hon är ytterst ovarsam med sanningen.

> Innan ni läser Naomi Klein bör ni veta att hon är ytterst ovarsam med sanningen.

Vadå? Berättar hon den för vem som helst? (#)

Att Naomi Klein skulle vara ovarsam med sanningen är ett påstående som dyker upp titt och tätt. Jag har inte läst No Logo, jag ska försöka sno boken av min dotter för att läsa även den. De böcker som jag har läst av damen i fråga är väl faktamässigt under

På tal om att betala extra för att få bättre förhållanden i fabrikerna.
Det är inte Reebok som är dyrast i Löplabbet.
De dyraste är Nike, Asics och Saucony
Som David menade.
Vi betalar inte för tillverkningen utan det mesta går till reklam och dyra stjärn

Uppskattar verkligen att bli informerad i detta ämne.
Blir till att kolla in Adidas vid nästa inköp.

Hurra! Jag springer ju i Adidas! (Är dom lika bra på klädtillverkningssidan? Har en del Adidas där med...)