Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

> Uppskattar verkligen att bli informerad i detta ämne.

Jag med. Storföretagen håller gärna kunden ovetande om en del saker för det skulle kunna drabba försäljningen om vi visste mer. De som gräver och avslöjar hjälper mig som konsument att lägga mina pe

Detta diskuterades redan innan Atlanta-OS.

Vad bra!

Svenska media var mer intresserade av Patrik Sjöbergs bostad och bilvanor.

Hoppas svensk media bevakar detta forum 🙂

De lade mycket tid på att PS inte bodde med de andra i OS-byn och körde runt med en Mustang? hyrbil för att sedan bli skadad

Krutet borde kanske lagts på mer "underliga" saker i samband med Coca-Cola OS.

Nike ville inte sponsra OS och var därför en rebe

Naomi och sanningen är väl att hon tillämpar ett väldigt selektivt urval av den. De sanningar som stöder hennes teser förs fram men inte övriga. Men det är som alltid med politik. Sanningen blir det första offret. Finns ingen plats för att se problemen ur

Naomi, diskuterar mycket globalisering och globaliseringens konsekvenser. Hennes fokus är ju tydligt att lyfta fram de mindre vackra delarna av denna. Det är uppenbart för var och en som läser hennes böcker. De är också en stark kritik av en neokonservati

Det är UPPENBART att många använder Funbeats diskussionstrådar för att framhäva sina egna åsikter/kunskaper inom olika områden som tar fokus från det som trådskaparen vill säga...

En bra definition på ordet "diskussion" alltså