Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 19:57G-man....läs GUDFADERN.....å så kolla in bilden i tidigare inlägg....hehehe:D:D
Sen sa mamma att det är fult att svära...(Men det skiter jag ju oxså i typ..!);)
G-man....läs GUDFADERN.....å så kolla in bilden i tidigare inlägg....hehehe:D:D
Sen sa mamma att det är fult att svära...(Men det skiter jag ju oxså i typ..!);)
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 21:20Upplysningsvis, för den som inte orkar traggla igenom 450 sidor Mario Puzo:
Hästens huvud + resten av kroppen = Khartoum (alltså hästens namn)
Upplysningsvis, för den som inte orkar traggla igenom 450 sidor Mario Puzo:
Hästens huvud + resten av kroppen = Khartoum (alltså hästens namn)
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 22:33Okidoki Besswisser..."Have you ever beeing stungd by a dead bee"....
Bira i potten i Månkarbo naturligtvis...hehe...(Klarar du aldrig...hehehe..)
Skådisens namn oxså förresten....ja om du skulle gissa så där djävla bra typ..?!
Tävlingsledningen har synpun
Okidoki Besswisser..."Have you ever beeing stungd by a dead bee"....
Bira i potten i Månkarbo naturligtvis...hehe...(Klarar du aldrig...hehehe..)
Skådisens namn oxså förresten....ja om du skulle gissa så där djävla bra typ..?!
Tävlingsledningen har synpun
Quote from Elias Engqvist on 25 June 2009, 22:37To have and have not - Hemingway
Walter Brennan?
To have and have not - Hemingway
Walter Brennan?
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 22:39Sedan jag började med Adidas Adizero har jag bara sprungit allt snabbare, men det var ett bra val på mer än ett sätt förstår jag. Hämtade ikväll ett paket med ett helt nytt par, men ett halvt nummer större, för långpassen och inläggen. Gör mig så glad att
Sedan jag började med Adidas Adizero har jag bara sprungit allt snabbare, men det var ett bra val på mer än ett sätt förstår jag. Hämtade ikväll ett paket med ett helt nytt par, men ett halvt nummer större, för långpassen och inläggen. Gör mig så glad att
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 22:41Bra jobbat Christer...jag borde väl veta bättre när det var ett antal veteraner med i tråden... Du har nu vunnit en finfin Månkarbo T-shirt 2009 som jag skickar på posten...bombis....!Ref tidigare så blir det en bira vid målgången..?! Välj själv..?
Bra jobbat Christer...jag borde väl veta bättre när det var ett antal veteraner med i tråden... Du har nu vunnit en finfin Månkarbo T-shirt 2009 som jag skickar på posten...bombis....!Ref tidigare så blir det en bira vid målgången..?! Välj själv..?
Quote from Elias Engqvist on 25 June 2009, 22:46Kjell Visst hette han Brennan?
Kjell Visst hette han Brennan?
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 23:51Hoppsan Christer...visst hette "Eddie" Walter Brennan i filmen från 1945 som du just sa...missade lite med prisutdelningen...så visst ska du ha en bira vid Månkarbo Marathon helt klart...å ftersom jag blattade till det en aning så får du oxså vår underbar
Hoppsan Christer...visst hette "Eddie" Walter Brennan i filmen från 1945 som du just sa...missade lite med prisutdelningen...så visst ska du ha en bira vid Månkarbo Marathon helt klart...å ftersom jag blattade till det en aning så får du oxså vår underbar
Quote from Elias Engqvist on 26 June 2009, 00:02Haha, Kjell, jag ska ju inte dit så skänker den till nån bättre behövande!
Haha, Kjell, jag ska ju inte dit så skänker den till nån bättre behövande!
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 13:39"NO!"
Eller?
"NO!"
Eller?