Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningVett o etikett i bassängen
You need to log in to create posts and topics.

Sant, det är också väldigt svårt att påpeka att det skulle fungera bättre om de gjorde på ett annat sätt, för de tar det som en personlig förolämpning.
Som i trafiken när man t.ex. säger till att en person bör hålla avståndet till nästa bil, blinka när ma

Fysikens crawlkurs?

Är det helt tjockt på allmänhetens banor och man känner att man kan simma lite bättre än genomsnittet kan man alltid kolla med lokal simklubb om de har tider för masterssimning eller liknande. Många simklubbar har svårt att få bassängtid själv, så det är

I Malmö är det nästan omöjligt att simma om man inte är med i en klubb nu, eftersom vår stora simhall är ur leken ett år till. I min nybörjarcrawl-kurs har vi därför några som är riktigt duktiga på att simma som är med bara för att få simtid. Jag tycker d

Christer, imorgon får du nog slåss med mig då... Jag är inte snabb, men stor med yviga vattenskvättande rörelser!

Christer, japp det är Fysikens crawlkurs. "Bassängen" i Chalmers Studenthem är ju bara 16 meter 🙂

16 m låter som perfekt längd för mig när jag kör mina crawlserier 🙂

Per, det kanske jag gjorde. Jag var själv en sådan där idiot som simmade om med möte idag *skäms*. Kollade upp innan jag började simma om och såg ingen: får nog kolla flera gånger för att vara säker.

Anders A, been there, done that. Jag blev inte så värs

Christer:

Hade du paddlar? Jag kände nån som nafsade mig i tårna med sina paddlar... 😉
(var där mellan 7:20 och 8:10)

Annars så är det faktiskt inte helt lätt att bli omsimmad när man är ovan, dels blir jag lite stressad att jag är i vägen och sedan bl

Per, i fartbanan? Isåfall var det jag! Tror bara att det var tjejer som körde med paddlar i övrigt.