Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 15:43Jag vill ha en H50 klass, 70-75 kilo, 175-180 cm. 🙂
Jag vill ha en H50 klass, 70-75 kilo, 175-180 cm. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 16:43D40 för de utan löparbakgrund?
bmi-klasser kanske vore ngt förresten? Just för löpare på längre distans så skulle det väl kunna fungera rätt bra?
D40 för de utan löparbakgrund?
bmi-klasser kanske vore ngt förresten? Just för löpare på längre distans så skulle det väl kunna fungera rätt bra?
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 19:19Krille, jag ger mig fanken på att du inom mindre än tio år kommer att börja hojta om en H60-klass istället!
Krille, jag ger mig fanken på att du inom mindre än tio år kommer att börja hojta om en H60-klass istället!
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 20:02Jag är för ett klasslöst idrottande.
Tävlingar med tidtagning och resultatlista för de som vill tävla.
Fritt fram att motionera kravlöst för att må bra och trivas med tillvaron.
Motionsklasser med tidtagning och resultatlista samt åldersklasser för v
Jag är för ett klasslöst idrottande.
Tävlingar med tidtagning och resultatlista för de som vill tävla.
Fritt fram att motionera kravlöst för att må bra och trivas med tillvaron.
Motionsklasser med tidtagning och resultatlista samt åldersklasser för v
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 20:49Inom ultralöpningen så har vi ju tävlingsklass, motionsklass och kafferepsklass (aj, aj, aj - nu kommer jag få på skallen,.... fast jag tillhör den senare kategorin)
Inom ultralöpningen så har vi ju tävlingsklass, motionsklass och kafferepsklass (aj, aj, aj - nu kommer jag få på skallen,.... fast jag tillhör den senare kategorin)
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 20:56Fast inom ultralöpningen springer dessa alla samtidigt, på samma bana och tillsammans på en gång i en enda lång resultatlista 🙂
Fast inom ultralöpningen springer dessa alla samtidigt, på samma bana och tillsammans på en gång i en enda lång resultatlista 🙂
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 20:58Ja, just det. I ett enda långt kafferepssammelsurium. Vinnaren hoppar över kanelsnäckorna.
Ja, just det. I ett enda långt kafferepssammelsurium. Vinnaren hoppar över kanelsnäckorna.
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 21:14Och sicksackar mellan flumlallande tjocka tanter och jättegamla stelbenta farbröder. Samt spyr understundom i en hink, för ändamålet avsedd och utställd.
Och sicksackar mellan flumlallande tjocka tanter och jättegamla stelbenta farbröder. Samt spyr understundom i en hink, för ändamålet avsedd och utställd.
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 21:19Man behöver väl inte äta tills man spyr? Lagom är bäst.
Man behöver väl inte äta tills man spyr? Lagom är bäst.
Quote from Elias Engqvist on 7 June 2011, 21:21Långdistanspicknick?
Långdistanspicknick?