Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 16:42Adde.
För 50 år sedan var det nog åt det hållet. Då också.Vi skaffade en bas att stå på därefter körde vi då "svenska stafetter".
Svensk stafett = 100 + 200 + 300 + 400, för det var väl inte tvärsom.Ibland tränade vi dubbla, tvådubbla, tredubbla.
3 gå
Adde.
För 50 år sedan var det nog åt det hållet. Då också.
Vi skaffade en bas att stå på därefter körde vi då "svenska stafetter".
Svensk stafett = 100 + 200 + 300 + 400, för det var väl inte tvärsom.
Ibland tränade vi dubbla, tvådubbla, tredubbla.
3 gå
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 16:43Det är ungefär så jag tänkt lägga upp det. Just nu är det bara grundträning med lite inslag av förberedelse för att kunna gå över till mer sprintträning sen. Så fort snön är borta blir det mer intervallträning. Någon gång i augusti kommer några veteran
Det är ungefär så jag tänkt lägga upp det. Just nu är det bara grundträning med lite inslag av förberedelse för att kunna gå över till mer sprintträning sen. Så fort snön är borta blir det mer intervallträning. Någon gång i augusti kommer några veteran
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 15:20Uppdatering åtta månader efter trådens start:
Fick skada i ena foten i början av mars, och har legat på ungefär två mil i veckan sen dess. Endast enstaka snabbare repetitioner 100-300m. Har börjat med lite tyngre knäböj med skivstång. Provat lite bloc
Uppdatering åtta månader efter trådens start:
Fick skada i ena foten i början av mars, och har legat på ungefär två mil i veckan sen dess. Endast enstaka snabbare repetitioner 100-300m. Har börjat med lite tyngre knäböj med skivstång. Provat lite bloc
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 15:44Oj, vilken roligt tråd jag hittade. Jag vågar inte mig inte på att gissa men kommer att följa tråden för att se hur det går.
Oj, vilken roligt tråd jag hittade. Jag vågar inte mig inte på att gissa men kommer att följa tråden för att se hur det går.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 16:17Bäst gissning i detta läget har... *trumvirvel* Mail Andersson med 61,3!
Men än är det ju fyra månader kvar.
Bäst gissning i detta läget har... *trumvirvel* Mail Andersson med 61,3!
Men än är det ju fyra månader kvar.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 17:03Nu får du börja köra mjölksyraträning mha vattenlöpning eller något, annars kommer jag att missa min spådom
Nu får du börja köra mjölksyraträning mha vattenlöpning eller något, annars kommer jag att missa min spådom
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 17:19Man kan få uppdatera sin gissning.
Men jag har kört lite mjölksyrabetonad intervallträning på roddmaskin. 5x400m med ordentlig blodsmak de sista repetitionerna. Nån slags effekt hade det nog, bättre än inget i alla fall.
Man kan få uppdatera sin gissning.
Men jag har kört lite mjölksyrabetonad intervallträning på roddmaskin. 5x400m med ordentlig blodsmak de sista repetitionerna. Nån slags effekt hade det nog, bättre än inget i alla fall.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 17:2058,91 Exakt så snabbt kommer det gå (H)
58,91 Exakt så snabbt kommer det gå (H)
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 14:04Ja, jag har väl inte ens gissat?
Vill man så kan man: 59.82
/Robban (som btw var en dum rygg ifrån att leta upp mina Nike Zoom igår för att hjälpa gamla klubben på 4x400 m stafett)
Ja, jag har väl inte ens gissat?
Vill man så kan man: 59.82
/Robban (som btw var en dum rygg ifrån att leta upp mina Nike Zoom igår för att hjälpa gamla klubben på 4x400 m stafett)
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 14:17Jag skulle tippa 59,1 sekund. 🙂
Jag skulle tippa 59,1 sekund. 🙂