Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 19:27Det fanns en Fazer chokladkaka i kylskåpet i morse. Den var egentligen inte min. Jag gissar på 6.59
Det fanns en Fazer chokladkaka i kylskåpet i morse. Den var egentligen inte min. Jag gissar på 6.59
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 20:58Kemikalier är tt!
Kemikalier är tt!
Quote from Magnus Gelang on 27 October 2009, 21:38Jag är dåligt insatt i detta med maraton,,,men är inte det 4,2 mil? Om Lena sprang 3,9 mil för 2 år sedan och då vägde 10 kilo mindre än idag, men fortfarande då var sjukligt fet så borde hon väl kunna träna upp sig till en mara ganska snart igen?
Dessuto
Jag är dåligt insatt i detta med maraton,,,men är inte det 4,2 mil? Om Lena sprang 3,9 mil för 2 år sedan och då vägde 10 kilo mindre än idag, men fortfarande då var sjukligt fet så borde hon väl kunna träna upp sig till en mara ganska snart igen?
Dessuto
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 22:59Haha...jag tycker att Herr S har fått tag på näst intill alla fakta i målet samt framfört dessa på ett både begripligt samt med sanningen överensstämmande sätt.
Ehuru hans matematiska förmåga kanske kan ifrågasättas aningen vågar en yngling från staden M
Haha...jag tycker att Herr S har fått tag på näst intill alla fakta i målet samt framfört dessa på ett både begripligt samt med sanningen överensstämmande sätt.
Ehuru hans matematiska förmåga kanske kan ifrågasättas aningen vågar en yngling från staden M
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 10:47Känns som att jag nästan blev sugen på att försöka mig på ett marathon redan nu i vår, bara för att "bevisa motsatsen" av att läsa den här tråden. Jag tror att jag skulle klara det på 5 timmar (om jag fick träna ordentligt i 6 månader inför det) så det tr
Känns som att jag nästan blev sugen på att försöka mig på ett marathon redan nu i vår, bara för att "bevisa motsatsen" av att läsa den här tråden. Jag tror att jag skulle klara det på 5 timmar (om jag fick träna ordentligt i 6 månader inför det) så det tr
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 10:57In vägde 112 pannor när han gjorde 4:12 på Sthm M. 1982. Utan all jämförelse i övrigt;)
In vägde 112 pannor när han gjorde 4:12 på Sthm M. 1982. Utan all jämförelse i övrigt;)
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 11:07"Känns som att jag nästan blev sugen på att försöka mig på ett marathon redan nu i vår, bara för att "bevisa motsatsen" av att läsa den här tråden."
Alla är olika och man kan inte bevisa motsatsen i nån annas kropp och skalle. Det är ju trots allt Lena s
"Känns som att jag nästan blev sugen på att försöka mig på ett marathon redan nu i vår, bara för att "bevisa motsatsen" av att läsa den här tråden."
Alla är olika och man kan inte bevisa motsatsen i nån annas kropp och skalle. Det är ju trots allt Lena s
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 11:27Linda P, jo visst är det Lena det gäller, så varför svara alls? Det jag ville kommentera med att relatera till mig själv var att jag tror inte att övervikt i sig ger den "underkapacitet" som det refereras till i denna tråden, eller så tolkar iaf jag många
Linda P, jo visst är det Lena det gäller, så varför svara alls? Det jag ville kommentera med att relatera till mig själv var att jag tror inte att övervikt i sig ger den "underkapacitet" som det refereras till i denna tråden, eller så tolkar iaf jag många
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 11:37"Det jag ville kommentera med att relatera till mig själv var att jag tror inte att övervikt i sig ger den "underkapacitet" som det refereras till i denna tråden, eller så tolkar iaf jag många av svaren som Lena fått.
"Fast det stämmer ju inte riktigt
"Det jag ville kommentera med att relatera till mig själv var att jag tror inte att övervikt i sig ger den "underkapacitet" som det refereras till i denna tråden, eller så tolkar iaf jag många av svaren som Lena fått.
"
Fast det stämmer ju inte riktigt
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 14:43Linda P, jo det ger en underkapacitet, men det jag menade var att tråden överdrev denna underkapacitet.
Linda P, jo det ger en underkapacitet, men det jag menade var att tråden överdrev denna underkapacitet.