Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 12:57Jesper Olsen vräker i sig choklad.
Vad han är?
Professor.
Vad han gör?
Kutar från Nordkapp via Kapstaden, Ushihia upp till New Foundland.Utan en jäkla massa choklad så skulle han aldrig klara det.
Vi är olika.
Lena. Gillar du choklad. Ät.
Jesper Olsen vräker i sig choklad.
Vad han är?
Professor.
Vad han gör?
Kutar från Nordkapp via Kapstaden, Ushihia upp till New Foundland.
Utan en jäkla massa choklad så skulle han aldrig klara det.
Vi är olika.
Lena. Gillar du choklad. Ät.
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 13:13Det där med chokladen var väl menat lite retsamt då jag och Lena suktat lite choklad tillsammans..
Det där med chokladen var väl menat lite retsamt då jag och Lena suktat lite choklad tillsammans..
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 13:14K-G - Jesper har inga överviktsproblem kopplat till choklad.
Linda - du har ju rätt!
K-G - Jesper har inga överviktsproblem kopplat till choklad.
Linda - du har ju rätt!
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 13:19Om man tänkter på ditt motto "Jag viker inte ner mig" så tror jag absolut inte på vare sig DNS eller DNF om du väl bestämt dig.
Tiden.... Hm..... 6:30 gissar jag på.
Du är tillräckligt väl insatt i hur kroppar brukar må efter långa lopp så mentalt tror
Om man tänkter på ditt motto "Jag viker inte ner mig" så tror jag absolut inte på vare sig DNS eller DNF om du väl bestämt dig.
Tiden.... Hm..... 6:30 gissar jag på.
Du är tillräckligt väl insatt i hur kroppar brukar må efter långa lopp så mentalt tror
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 13:26Jag ska ochså vara med på listan, så deee så! 6h29m gäller, prutat och klart.
Extrapolerat från dina 33 km under Råsta Runt nr. 1, samt med hänsyn till månens dragningskraft, ev. dryckessponsring från du-vet-vem, förväntad ny produktlansering från Marabo
Jag ska ochså vara med på listan, så deee så! 6h29m gäller, prutat och klart.
Extrapolerat från dina 33 km under Råsta Runt nr. 1, samt med hänsyn till månens dragningskraft, ev. dryckessponsring från du-vet-vem, förväntad ny produktlansering från Marabo
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 13:54Lycka till!!! 🙂 Gissar på 6.21 (hv)
Lycka till!!! 🙂 Gissar på 6.21 (hv)
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 15:06Sorry för trådkapningsförsöket, jag ville bara övertala mig själv om att det inte krävs tio löppass i veckan för att klara en mara. 😉 Jag är själv övertygad om att jag kommer ta mig runt (det är väl just det som är mitt mål också). Tränar en hel del anna
Sorry för trådkapningsförsöket, jag ville bara övertala mig själv om att det inte krävs tio löppass i veckan för att klara en mara. 😉 Jag är själv övertygad om att jag kommer ta mig runt (det är väl just det som är mitt mål också). Tränar en hel del anna
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 17:08Du kommer att klara maran utan problem Elin. Spring och njut!
Du kommer att klara maran utan problem Elin. Spring och njut!
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 17:09Herr S - om Marabou var den enda choklad som fanns skulle jag inte ha några problem att avstå, för deras choklad är inte särskilt d.
Det är värre med Fazer....
Herr S - om Marabou var den enda choklad som fanns skulle jag inte ha några problem att avstå, för deras choklad är inte särskilt d.
Det är värre med Fazer....
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 17:20Lena.
Vad sägs om chokladlandet Schweiz.
Där är jag.Choklad.
Varför inte börja med att enbart äta choklad när du tränar eller tävlar.
Då lär du bli tvungen att träna en jäkla massa.OBS! Endast under tiden du är i rörelse.
Varken före eller efter.
OK.
Lena.
Vad sägs om chokladlandet Schweiz.
Där är jag.
Choklad.
Varför inte börja med att enbart äta choklad när du tränar eller tävlar.
Då lär du bli tvungen att träna en jäkla massa.
OBS! Endast under tiden du är i rörelse.
Varken före eller efter.
OK.