Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag återkom till Landskrona mycket tack vare Kurt.
Plus mängder av andra små marathonlopp.

Vi kallades för det resande teatersällskapet då det begav sig.

Sedan har vi som du skriver rätt att tycka olika.
För mig har nog oftast det gemytliga varit viktig

Tja Lena....det där var inte lätt att gissa..!?
Å så om sex månader därtill...ja var är vi då???...Lutar väl som Herr S sa att det kanske blir Sätermaran...men har dom inte en ganska så låg maxtid???? 5,30..????
Kraften finns å envisheten finns det är jag

Kamrater - ni får ta och släppa det här med maxtid. Ni får helt enkelt lov att lita på att jag har koll på maxtiden i det lopp jag ska springa. Tro mig när jag säger: maxtiden ÄR inget problem!

Och visst - det är klart ni får gissa på DNF.
Men så var in

Haha...ja då så din rackare??!!?...Då lägger jag på en halva till 7:30:00...ja så att du inte behöver stressa typ.;););)
Har du några lopp ultran å så innan den där maran..????? Så att man kan få lite koll på formen så att säga..??? Några varv under Råsta

Typ under Råsta, helt rätt Kjelle.

Vojne. Till början kan jag bara nämna att jag känner Lena M ganska så bra. 🙂

Och hade hon frågat mig för några år sedan hade jag sagt 5.45, för då var Lena på G och Vasaa-dirren och jag sa att nu börjar Lena få ett löpsteg.

Men sedan dess har Lena in

Kan inte en halv mara år 2010 och en mara 2011 vara ett alternativ?
Håller med Leffe, vi pratade om ditt löpsteg som förbättrades markanten på KIP-passen 🙂

Om Lena håller sig borta från chokladen fram till maran och visar lite jävla så får hon ett 5:59:58 utav mig. Men då får hon inte stanna och snacka skit med alla i tid och otid vid vätska osv..

You girl!

Ser du inte sambandet dirren - min träning upphörde när du flyttade...

Jag tror på DNF, tyvärr! Kan inte rekommendera att försöka ens! Kroppen kräver längre tid av uthållighetsträning! Att "promenera" en mara klarar du ju, det är väl inga problem! Satsa på halvmara nästa år istället för att sen göra en helmara på hösten elle