Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 15:26För att gå ner i vikt måste man ha ett energiunderskott - oavsett hur mycket man tränar. Att bara möta ökad träningsdos med ökat energiintag och tro att man går ner i vikt - nope, det funkar icke.
För att gå ner i vikt måste man ha ett energiunderskott - oavsett hur mycket man tränar. Att bara möta ökad träningsdos med ökat energiintag och tro att man går ner i vikt - nope, det funkar icke.
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 18:00Christine - jag tog inte alls illa upp utan tycker det är kul och spännande med alla kommenterar.
Men jag ber er att inte göra den här tråden till en viktminskningstråd - jag är löpare och jag vill springa. Att jag är tung är en av de förutsättningar ja
Christine - jag tog inte alls illa upp utan tycker det är kul och spännande med alla kommenterar.
Men jag ber er att inte göra den här tråden till en viktminskningstråd - jag är löpare och jag vill springa. Att jag är tung är en av de förutsättningar ja
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 18:07Hej Trådskaparen:
Vill bara förtydliga att jag svarade Christine ang viktminskning - det var ingen kommentar till dig. Lite "utflippning" alltså....
Tiden jag gissat på är en tid baserad på att du inte koncentrerar dig på en kraftig viktminskning - det
Hej Trådskaparen:
Vill bara förtydliga att jag svarade Christine ang viktminskning - det var ingen kommentar till dig. Lite "utflippning" alltså....
Tiden jag gissat på är en tid baserad på att du inte koncentrerar dig på en kraftig viktminskning - det
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 19:27BILD:http://i626.photobucket.com/albums/tt344/lelle60/sommarhst2009066.jpg
Ins marathonprestation tycker jag var enorm...Massa extra kilon å så kutar kisen runt på nära 4-timmar. Å då är ju Stockholm ingen direkt snabb bana..!!?
Här en bild tillsammans me
BILD:http://i626.photobucket.com/albums/tt344/lelle60/sommarhst2009066.jpg
Ins marathonprestation tycker jag var enorm...Massa extra kilon å så kutar kisen runt på nära 4-timmar. Å då är ju Stockholm ingen direkt snabb bana..!!?
Här en bild tillsammans me
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 20:26Kjell: du ser ju välbehållen ut för att ha varit sparring:-) För det är väl du till vänster;) ?
Lena: nu får du inte hålla oss på halster längre - säg, snälla, vilken mara du ämnar debba i! Paris? London? Lyckost i vilket fall!
Kjell: du ser ju välbehållen ut för att ha varit sparring:-) För det är väl du till vänster;) ?
Lena: nu får du inte hålla oss på halster längre - säg, snälla, vilken mara du ämnar debba i! Paris? London? Lyckost i vilket fall!
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 21:32Ingen fara Kristina - jag ville bara passa på att stämma i bäcken, för jag vet att det finns ett stort klientel som går igång på att lämna da (diet)råd så fort ordet vikt nämns (attans, nu råkade jag nämna det igen!!) och jag är så himla ointresserad av d
Ingen fara Kristina - jag ville bara passa på att stämma i bäcken, för jag vet att det finns ett stort klientel som går igång på att lämna da (diet)råd så fort ordet vikt nämns (attans, nu råkade jag nämna det igen!!) och jag är så himla ointresserad av d
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 21:52Samma infekterade fråga fast från ett annat håll -- tänker Du nåt på insulin, som ett sätt att styra energitillgången när Du springer längre rundor?
Gissningsvis kan tiden på Din mara skilja högst avsevärt, inte beroende på v-ordet, för In kunde ju, utan
Samma infekterade fråga fast från ett annat håll -- tänker Du nåt på insulin, som ett sätt att styra energitillgången när Du springer längre rundor?
Gissningsvis kan tiden på Din mara skilja högst avsevärt, inte beroende på v-ordet, för In kunde ju, utan
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 21:54LONDON.
Lena skrev prick ett halvår 10.26, men hon menade nog 10.25.
I alla fall var det 10.25 när hon skrev 1:a inlägget.
00:01 den 26:e står det.Så jag gissar London + 6:06:06 sedan tidigare.
Jag har sett Lena springa.
Det är noll fel på hennes löp
LONDON.
Lena skrev prick ett halvår 10.26, men hon menade nog 10.25.
I alla fall var det 10.25 när hon skrev 1:a inlägget.
00:01 den 26:e står det.
Så jag gissar London + 6:06:06 sedan tidigare.
Jag har sett Lena springa.
Det är noll fel på hennes löp
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 21:55Det där får du gärna utveckla och förklara/tipsa mig Johan, för jag har problem med energimsättningen vid långvarigt fysiskt arbete.
Det där får du gärna utveckla och förklara/tipsa mig Johan, för jag har problem med energimsättningen vid långvarigt fysiskt arbete.
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:28Äh. Utveckla går inte, för en del sitter ihop med d-ordet, det som många vill ge Dig, och v-ordet.
Men jag sprang några rundor i somras och försökte se om man kunde få kroppen att gå mer på fettenergi, för då kunde man tassa fram kilometer efter kilomete
Äh. Utveckla går inte, för en del sitter ihop med d-ordet, det som många vill ge Dig, och v-ordet.
Men jag sprang några rundor i somras och försökte se om man kunde få kroppen att gå mer på fettenergi, för då kunde man tassa fram kilometer efter kilomete