Quote from Guest on 22 October 2012, 20:13Bara undrar: Vilken typ av pass gillar du bäst, och varför?
Bara undrar: Vilken typ av pass gillar du bäst, och varför?
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 20:23Mellanmjölkspassen - för att jag antingen är lat eller bekväm, beroende på vem du frågar! Mina mellanmjölkspass går i måttligt/långsamt tempo och brukar vara 13-22 km långa. Jag njuter i princip av alla pass, och det är anledningen till att jag springer -
Mellanmjölkspassen - för att jag antingen är lat eller bekväm, beroende på vem du frågar! Mina mellanmjölkspass går i måttligt/långsamt tempo och brukar vara 13-22 km långa. Jag njuter i princip av alla pass, och det är anledningen till att jag springer -
Quote from Jonny Persson on 22 October 2012, 20:24Långa, progressiva terrängintervaller är nog min favorit. 4-6x3 km med två minuter vila är mumma för kropp och själ. Man blir så genuint skittrött!
Jag minns speciellt en gång när jag hade sprungit på mitt egendesignade Mårdhundsvarv och jag efteråt sat
Långa, progressiva terrängintervaller är nog min favorit. 4-6x3 km med två minuter vila är mumma för kropp och själ. Man blir så genuint skittrött!
Jag minns speciellt en gång när jag hade sprungit på mitt egendesignade Mårdhundsvarv och jag efteråt sat
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 20:59Lba utan en glimt av asfalt.
Lba utan en glimt av asfalt.
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 21:00Intervallpass både i backe och på banan , gasen i botten och sköna trötta ben . Sen när det blir som i helgen med 15 grader sol och vindstilla och 12km i ett gott 4.40 tempo då är detr full lycka 🙂 .
Intervallpass både i backe och på banan , gasen i botten och sköna trötta ben . Sen när det blir som i helgen med 15 grader sol och vindstilla och 12km i ett gott 4.40 tempo då är detr full lycka 🙂 .
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 21:01Hade du frågat för 2 månader sen så hade jag.sagt långpass (för mig ca 16 km) i prattempo.
Nu har jag (efter löparvila) fått en nytändning på korta snabba sträckor. Längtar efter intervaller o järnsmak. 🙂
Hade du frågat för 2 månader sen så hade jag.sagt långpass (för mig ca 16 km) i prattempo.
Nu har jag (efter löparvila) fått en nytändning på korta snabba sträckor. Längtar efter intervaller o järnsmak. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 21:15Indianare
Indianare
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 21:25Sömnuppladdning före långa tidsultror.
Sömnuppladdning före långa tidsultror.
Quote from Daniel Jernebring on 22 October 2012, 21:297 km i skymningen. Inte panikspring och inte jogg. 10 plusgrader. Uppehåll. Asfalt och parkvägar. Sextiotalsmusik eller Sahara Hotnights i iPod-lurarna. Har ätit duktigt under dagen, så magen är lugn som en filbunke.
Ååååhhhh.... sitter här i soffan och
7 km i skymningen. Inte panikspring och inte jogg. 10 plusgrader. Uppehåll. Asfalt och parkvägar. Sextiotalsmusik eller Sahara Hotnights i iPod-lurarna. Har ätit duktigt under dagen, så magen är lugn som en filbunke.
Ååååhhhh.... sitter här i soffan och
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 21:33Det passet då jag nästan får ta mig själv i kragen och slänga ut genom dörren för att komma ut, sen när jag väl kommit in igen så är jag nöjd att jag tog mig i kragen oavsett hur kort/långt jag sprungit, oavsett årstid och väder 🙂
Det passet då jag nästan får ta mig själv i kragen och slänga ut genom dörren för att komma ut, sen när jag väl kommit in igen så är jag nöjd att jag tog mig i kragen oavsett hur kort/långt jag sprungit, oavsett årstid och väder 🙂