Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 13:23Milen med blodsmak i munnen på slutet!
Milen med blodsmak i munnen på slutet!
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 13:40Terränglöpning obanat med hunden lös och som vägvisare.
Tyvärr blir det inte så ofta eftersom jag inte orkar ta bilen till riktig skog.
Terränglöpning obanat med hunden lös och som vägvisare.
Tyvärr blir det inte så ofta eftersom jag inte orkar ta bilen till riktig skog.
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 14:54Just det! Många olika gillar jag! Långa pass där fötterna bara som går av sig själva. Backintervaller åtminstone när de är över och jag vilar hemma efteråt!
På landet - ensam på en landsväg med korna som största publik!
Just det! Många olika gillar jag! Långa pass där fötterna bara som går av sig själva. Backintervaller åtminstone när de är över och jag vilar hemma efteråt!
På landet - ensam på en landsväg med korna som största publik!
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 15:27just nu är spelar inte någon stor roll om det är långt och sakta eller fort, det är bara så härligt att komma ut och springa!
just nu är spelar inte någon stor roll om det är långt och sakta eller fort, det är bara så härligt att komma ut och springa!
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 16:10Tid: 05:00
Plats: Öde (fortfarande sovande) stadsmiljö
Tempo: LagomFinns inget härligare uppvaknande än just detta.
Eller söndagsjoggen vid samma tid när folk ramlar hem från krogen. Lite komiskt att tvingas springa slalom mellan vinglande kebabätare.
Tid: 05:00
Plats: Öde (fortfarande sovande) stadsmiljö
Tempo: Lagom
Finns inget härligare uppvaknande än just detta.
Eller söndagsjoggen vid samma tid när folk ramlar hem från krogen. Lite komiskt att tvingas springa slalom mellan vinglande kebabätare.
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 16:34400-ingar i 5K-tempo, med 200m rask vilojogg.
400-ingar i 5K-tempo, med 200m rask vilojogg.
Quote from Jonny Persson on 23 October 2012, 16:38Om sanningen ska fram är det – som många andra varit inne på – just variationen som är grejen och det finns många roliga pass listade här ovan. Just det pass som Pontus listar med 200 meter styggjogg är kul när det funkar men hemskt under en dålig dag!
Om sanningen ska fram är det – som många andra varit inne på – just variationen som är grejen och det finns många roliga pass listade här ovan. Just det pass som Pontus listar med 200 meter styggjogg är kul när det funkar men hemskt under en dålig dag!
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 16:54Absolut variationen. Men några extra trivsamma pass tycker jag är stegrande intervaller samt långpass på landet. Skönast för fötterna och kroppen är dock alla pass i skogen, dvs när man slipper asfalt och betong.
Absolut variationen. Men några extra trivsamma pass tycker jag är stegrande intervaller samt långpass på landet. Skönast för fötterna och kroppen är dock alla pass i skogen, dvs när man slipper asfalt och betong.
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 17:15Fyllelöpning på väg hem från krogen en söndagmorgon.
Med kebabrullen i ena näven och ciggen i den andra.
Då man är precis mitt emellan asplakat och bakis.
Fyllelöpning på väg hem från krogen en söndagmorgon.
Med kebabrullen i ena näven och ciggen i den andra.
Då man är precis mitt emellan asplakat och bakis.
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 17:16Illbatting
😀
Illbatting
😀