Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 09:11Mitt absoluta favoritpass är att springa nattorientering. Tävling såväl som på träning. Att få springa i pannlampans sken och ta sej fram på stigar, ängar, hyggen, sankmarker, berghällar......
Ja, det är härligt!
Mitt absoluta favoritpass är att springa nattorientering. Tävling såväl som på träning. Att få springa i pannlampans sken och ta sej fram på stigar, ängar, hyggen, sankmarker, berghällar......
Ja, det är härligt!
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 11:14Snöpass! I mörkret, utan pannlampa med bara snön eller (om man har TUR) även månen som lyser upp vägen. Tyst, mjukt, fantastiskt!
Åh, nu längtar jag ÄNNU MER efter SNÖ! (L)
Snöpass! I mörkret, utan pannlampa med bara snön eller (om man har TUR) även månen som lyser upp vägen. Tyst, mjukt, fantastiskt!
Åh, nu längtar jag ÄNNU MER efter SNÖ! (L)
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 11:31åh, ja vill testa snöpass... blir ba inte så mkt snö i Kbh...
åh, ja vill testa snöpass... blir ba inte så mkt snö i Kbh...
Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 22:03Jag älskar tröskelpass, när man i den andra halvan av passet, känner sig oövervinnlig och bäst i världen.
Men jag gillar också när springer terrängpass och ser hjortfamiljer, skutta förbi och förgylla min skogstur.
www.runandreasrun.se - Frihet är att
Jag älskar tröskelpass, när man i den andra halvan av passet, känner sig oövervinnlig och bäst i världen.
Men jag gillar också när springer terrängpass och ser hjortfamiljer, skutta förbi och förgylla min skogstur.
http://www.runandreasrun.se - Frihet är att
Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 23:38Jag gillar variation .Alltså olika pass. Långa ,korta ,snabba osv. Annars blir man trött i mentalt och kroppen anpassar sig efter samma pass hela tiden. Men om man måste gilla någon peciellt!? Då är det bacintervaller , hårda sådan! Också korta intervall
Jag gillar variation .Alltså olika pass. Långa ,korta ,snabba osv. Annars blir man trött i mentalt och kroppen anpassar sig efter samma pass hela tiden. Men om man måste gilla någon peciellt!? Då är det bacintervaller , hårda sådan! Också korta intervall
Quote from Funbeat user on 29 October 2012, 09:01Heldagslöpning på nån vandringsled med fikakorgen på ryggen.
Heldagslöpning på nån vandringsled med fikakorgen på ryggen.