Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag tänkte faktiskt i exakt samma banor. Du kanske vill vara en grym löpare - vem sjutton skulle inte vilja vara det. Men därifrån till att vara beredd att lägga ner allt kämpande det krävs för att bli det - är det långt.

Ta dig en funderare på vad du fa

Jag tror det är fullt normalt som du tänker, väldigt många har nog liknande problem, även jag periodvis. Faktum är helt enkelt det att du är inte motiverad att träna och då vill man heller inte tillräkligt mycket för att börja träna. Alla har olika refere

Läs "I långa loppet" av Miika Nousiainen

Gå till en psykolog.

Sätt igång och träna och sluta gnäll!

Hur kommer du ur sängen på morgonen? Om det fanns VM i lathet tror jag du inte skulle orka anmäla dej!

Jag tycker det är en intressant fråga. Jag är säker på att väldigt många är din situation just när det gäller löpning.

Jag tror inte att flåshurtiga ”ryck upp dig” hjälper. Om någon skulle pusha dig att sätta igång så är det nog bara en tidsfråga innan d

Men herregud, vad är det här? Negativa tråden? Ge lite sjyssta peppningsråd istf att bara gåa!

Hej Alla!

Det skulle vara kul att höra dina reaktioner på alla råd som du fått i din tråd. Har du kommit ut eller satt upp några mål för träningen?
Vi är många som upplevt det kämpigt i bland men då peppar vi varandra och gör (t+)

Jag vet.

Börja gå en runda.
Nästa gång går du lite längre.
Spring 3 minuter.
Nästa vecka spring 4 minuter
Gå 30 minuter spring 3.
Ställ inga krav.
Gå och småspring 2- 3 gånger i veckan
Spring en kvart om dagen
Gå en timme
Plötsligt händer det.

Jag har