Quote from Francesco Maria Di Campli on 24 June 2008, 22:28Rebecca - vad roligt det lät med så mkt träning!
Jag har tänkt att jag ska jogga, simma, träna yoga och pilates i sommar. Kanske 1 pass yoga, 1 pass pilates, 2-3 pass joggning och 2-3 pass simning i veckan. Nåt åt det hållet. 🙂
Hur tränar ni andra? Hur m
Rebecca - vad roligt det lät med så mkt träning!
Jag har tänkt att jag ska jogga, simma, träna yoga och pilates i sommar. Kanske 1 pass yoga, 1 pass pilates, 2-3 pass joggning och 2-3 pass simning i veckan. Nåt åt det hållet. 🙂
Hur tränar ni andra? Hur m
Quote from Elias Engqvist on 24 June 2008, 22:40År 2007 tränade jag i snitt 53 minuter om dan, löpning, simning, cykel, styrketräning...
År 2007 tränade jag i snitt 53 minuter om dan, löpning, simning, cykel, styrketräning...
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 22:46Fem dagar cykelträning under det mesta av året. Sedan cyklar jag alla dagar under året.
Fem dagar cykelträning under det mesta av året. Sedan cyklar jag alla dagar under året.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 23:12hmm.. ni borde söka hjälp.. anonyma träningsnarkomaner eller nått. hehe.. 😉
"Detta förhållande kan leda till "träningsnarkomani", som är en kombination av kemiskt beroende av endorfin och ett psykiskt beroende. En studie1 har visat effekten av endorfin
hmm.. ni borde söka hjälp.. anonyma träningsnarkomaner eller nått. hehe.. 😉
"Detta förhållande kan leda till "träningsnarkomani", som är en kombination av kemiskt beroende av endorfin och ett psykiskt beroende. En studie1 har visat effekten av endorfin
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 23:51När jag tränar varierat (rullskidor, styrketräning, löpning) försöker jag hålla mig till 1 vilodag i veckan, och ett pass om dagen. Sen brukar det krypa in någon extra vilodag då och då.
Om jag bara satsar på en sak (längdskidor) för tillfället brukar tr
När jag tränar varierat (rullskidor, styrketräning, löpning) försöker jag hålla mig till 1 vilodag i veckan, och ett pass om dagen. Sen brukar det krypa in någon extra vilodag då och då.
Om jag bara satsar på en sak (längdskidor) för tillfället brukar tr
Quote from Galderma Fritidsförening on 25 June 2008, 00:08Lindy: Ja det är jätteskoj! Man tröttnar aldrig ^^ 🙂 Det är det som är så bra med varierad träning.
Sedan har jag ju fram tills nu även haft skolidrotten (ett pass i veckan på 90 min) och där har vi gjort olika saker varje vecka. Vi har ingen egen idr
Lindy: Ja det är jätteskoj! Man tröttnar aldrig ^^ 🙂 Det är det som är så bra med varierad träning.
Sedan har jag ju fram tills nu även haft skolidrotten (ett pass i veckan på 90 min) och där har vi gjort olika saker varje vecka. Vi har ingen egen idr
Quote from Francesco Maria Di Campli on 25 June 2008, 00:50Jonas - sant - det är mest soffpotatisar som hävdar att man rör sig för mkt. Undrar vad de skulle säga om jag sa att de rör sig för LITE? *flinar*
Jonas - sant - det är mest soffpotatisar som hävdar att man rör sig för mkt. Undrar vad de skulle säga om jag sa att de rör sig för LITE? *flinar*
Quote from Francesco Maria Di Campli on 25 June 2008, 00:50Rebecca - är fördomen att ITmänniskor inte gillar att röra på sig sann menar du? 😉
Rebecca - är fördomen att ITmänniskor inte gillar att röra på sig sann menar du? 😉
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 08:07Jag tycker att de anonyma soffpotatisarna också borde få betydligt fler medlemmar.
Jag tycker att de anonyma soffpotatisarna också borde få betydligt fler medlemmar.
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 09:41Finns en statlig undersökning (tror det var Ungdomsrådet) om IT-intresserade ungdomar och den kom bl.a. fram till att de som spelade mycket dataspel:
1. Motionerade mer än snittet för svenska undomar.
2. Använde mindre droger.och det får jag ofta höra f
Finns en statlig undersökning (tror det var Ungdomsrådet) om IT-intresserade ungdomar och den kom bl.a. fram till att de som spelade mycket dataspel:
1. Motionerade mer än snittet för svenska undomar.
2. Använde mindre droger.
och det får jag ofta höra f