Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 12:26Att äta en massa nyköpta oprövade energiprodukter med efterföljande magknip brukar vara ett bra sätt att få dåligt resultat o ev vara tvungen att bryta. På ett så långt lopp är det viktigare att magen mår bra än att man äter den optimala energikakan. Ät d
Att äta en massa nyköpta oprövade energiprodukter med efterföljande magknip brukar vara ett bra sätt att få dåligt resultat o ev vara tvungen att bryta. På ett så långt lopp är det viktigare att magen mår bra än att man äter den optimala energikakan. Ät d
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 12:40P.>
Din metod bör fungera. Ville bara varna att om man är tillräckligt mycket klåpare så kan man klanta till det! Med de små gelförpackningarna minskar man den risken. 🙂
P.>
Din metod bör fungera. Ville bara varna att om man är tillräckligt mycket klåpare så kan man klanta till det! Med de små gelförpackningarna minskar man den risken. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 13:10Hej Johan.
"Din metod bör fungera. Ville bara varna att om man är tillräckligt mycket klåpare så kan man klanta till det! Med de små gelförpackningarna minskar man den risken. :)"
Visst är de små bra och väl lämpade att ha med i ryggfickan. Och dessutom
Hej Johan.
"Din metod bör fungera. Ville bara varna att om man är tillräckligt mycket klåpare så kan man klanta till det! Med de små gelförpackningarna minskar man den risken. :)"
Visst är de små bra och väl lämpade att ha med i ryggfickan. Och dessutom
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 13:33Lyckas man inte få i sig energin får man cykla snabbt så att man inte behöver vara energilös under så lång tid!
Lyckas man inte få i sig energin får man cykla snabbt så att man inte behöver vara energilös under så lång tid!
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 15:14Nu förstår jag.
Du snabb = behöver inte tillföra så mycket energi under den korta tiden som du sitter på sadeln.
Jag långsam = behöver tillföra mycket energi för att orka sitta på cykeln så länge.
Plättlätt. Att jag inte tänkt på det tidigare (#)
Undr
Nu förstår jag.
Du snabb = behöver inte tillföra så mycket energi under den korta tiden som du sitter på sadeln.
Jag långsam = behöver tillföra mycket energi för att orka sitta på cykeln så länge.
Plättlätt. Att jag inte tänkt på det tidigare (#)
Undr
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 16:50En fråga till Johan:
Hur mycket drack du på VR 2010? Hade du all dryck med från start?
En fråga till Johan:
Hur mycket drack du på VR 2010? Hade du all dryck med från start?
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 18:34"Lyckas man inte få i sig energin får man cykla snabbt så att man inte behöver vara energilös under så lång tid! "
De gånger jag kört längre pass >10 mil har jag ätit salta kex och druckit vatten. Brukar få uppstötningar av energidryck. Nu har jag iofs h
"Lyckas man inte få i sig energin får man cykla snabbt så att man inte behöver vara energilös under så lång tid! "
De gånger jag kört längre pass >10 mil har jag ätit salta kex och druckit vatten. Brukar få uppstötningar av energidryck. Nu har jag iofs h
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 18:36Mazariner.
Mazariner.
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 18:59Nähä?? (H)
Nähä?? (H)
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 19:47Robert, jag drack cirka 2,5 liter och hade med mig allt från start. Men man får betänka att vätskebehovet varierar med vädret. Förra året var det ganska svalt och regnigt. Hade det varit varmare hade vätskebehovet varit avsevärt större.
Robert, jag drack cirka 2,5 liter och hade med mig allt från start. Men man får betänka att vätskebehovet varierar med vädret. Förra året var det ganska svalt och regnigt. Hade det varit varmare hade vätskebehovet varit avsevärt större.