Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 21:14En rolig sajt där man kan registrera och få poäng för sina cykelvurpor:
http://www.vurpvm.jerpa.net/
En rolig sajt där man kan registrera och få poäng för sina cykelvurpor:
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 22:55Precis gjort min första vurpa med racern under första turen denna säsong. Upptäckte till min stora förvåning att det inte går speciellt bra att svänga på sand som ligger kvar på asfalten, iaf om man kör lite för fort. Men men ett revben till som kommer va
Precis gjort min första vurpa med racern under första turen denna säsong. Upptäckte till min stora förvåning att det inte går speciellt bra att svänga på sand som ligger kvar på asfalten, iaf om man kör lite för fort. Men men ett revben till som kommer va
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 22:56Synd bara att de inte lärt sig elementär webbkodning. Alla svenska tecken är frågetecken i Firefox...
Funkar dock i Safari, men det blir inte godkänt betyg! 😀
Synd bara att de inte lärt sig elementär webbkodning. Alla svenska tecken är frågetecken i Firefox...
Funkar dock i Safari, men det blir inte godkänt betyg! 😀
Quote from Elias Engqvist on 3 April 2008, 08:12Funkar i MSIE
Funkar i MSIE
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 08:16Och FF 2.0.0.13, har sett tidigare att ladda om sidor med uppfuckade svenska tecken kan hjälpa. Kanske bug i FF?
Och FF 2.0.0.13, har sett tidigare att ladda om sidor med uppfuckade svenska tecken kan hjälpa. Kanske bug i FF?
Quote from ellen olsson on 3 April 2008, 08:21Det är inte helt ovanligt - även om det blivit bättre - och huvudproblemet är, precis som antytts, kass HTML. Jag antar att ett antal program, kanske ffa. M$s, inte genererar korrekt HTML.
Det är inte helt ovanligt - även om det blivit bättre - och huvudproblemet är, precis som antytts, kass HTML. Jag antar att ett antal program, kanske ffa. M$s, inte genererar korrekt HTML.
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 08:43Grattis till cykeln!
SPD - Det finns två olika läger där. De som har vurpat och de som kommer vurpa. Jag tillhör den första kategorin. Men de flesta vurpor jag gjort, uteslutande på mtb än så länge har varit pga av tvekande i sista stund. Är säker på att
Grattis till cykeln!
SPD - Det finns två olika läger där. De som har vurpat och de som kommer vurpa. Jag tillhör den första kategorin. Men de flesta vurpor jag gjort, uteslutande på mtb än så länge har varit pga av tvekande i sista stund. Är säker på att
Quote from Camilla Höög on 3 April 2008, 13:11Den person som har skrivit sidan har missat att lägga till vilket charset som ska användas och browsern gissar fel. Ställ in browsern på iso-8859-1 istället för utf-8 så funkar det.
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"
Den person som har skrivit sidan har missat att lägga till vilket charset som ska användas och browsern gissar fel. Ställ in browsern på iso-8859-1 istället för utf-8 så funkar det.
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"
Quote from Anders Wallerstedt on 3 April 2008, 13:15Ett problem är att de inte anger vilken encoding som ska användas samt i vilket namespace koden ska tolkas.
Anges inte encoding, kanske blädraren antar utf-8, och då måste det tex stå å för å.Ett bra sätt att validera sina sidor mot w3c och använd
Ett problem är att de inte anger vilken encoding som ska användas samt i vilket namespace koden ska tolkas.
Anges inte encoding, kanske blädraren antar utf-8, och då måste det tex stå å för å.
Ett bra sätt att validera sina sidor mot w3c och använd
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 16:10Nu är det överkurs för mig...får nog byta tråd:-)
Nu är det överkurs för mig...får nog byta tråd:-)