Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 08:27Jag har lyckats hålla mig från SPD-vurpor, men lyckats med några vanliga när jag försökte lära mig trixa på fixien!
Jag har lyckats hålla mig från SPD-vurpor, men lyckats med några vanliga när jag försökte lära mig trixa på fixien!
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 10:16Genom åren tre försmädliga SPD-vurpor helt stillastående vid rödljus med åskådare, dessbättre utan andra skador än skammen. Och ett par snygga sladdvurpor på hala höstlöv förra oktober.
Värst var när jag i god fart blev prejad av en bilburen pensionär s
Genom åren tre försmädliga SPD-vurpor helt stillastående vid rödljus med åskådare, dessbättre utan andra skador än skammen. Och ett par snygga sladdvurpor på hala höstlöv förra oktober.
Värst var när jag i god fart blev prejad av en bilburen pensionär s
Quote from Torbjörn Ohlsson on 7 January 2009, 11:04Jag körde på en knytnävsstor sten i veckan. Cykeln flög som en vante, men jag lyckades parera, men kasade ner i diket. Däcket gick åt helvete, slangen likaså. Vad jag har märkt funkar hjulet fortfarande. Min puls och GPS-mötare gick i asfalten och funkar
Jag körde på en knytnävsstor sten i veckan. Cykeln flög som en vante, men jag lyckades parera, men kasade ner i diket. Däcket gick åt helvete, slangen likaså. Vad jag har märkt funkar hjulet fortfarande. Min puls och GPS-mötare gick i asfalten och funkar
Quote from Rasmus Olsson on 7 January 2009, 11:09Småvurpor i skogen hör mer till vardagen, när man chansar lite å ser hur ett dropp fungerar. Eller ofungerar.
Värsta vurpan var augusti 2007 när jag drog axeln ur led och fick tillbringa en lördagskväll på akuten i 8 timmar. Har inget minne av vad som hä
Småvurpor i skogen hör mer till vardagen, när man chansar lite å ser hur ett dropp fungerar. Eller ofungerar.
Värsta vurpan var augusti 2007 när jag drog axeln ur led och fick tillbringa en lördagskväll på akuten i 8 timmar. Har inget minne av vad som hä
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 12:32En gång. Racer och det hade fryst på vid en kurtagning. Taights och cykelbyxor blev det ett litet hål på men det gjorde inte ont och cykeln klarade sig helt och hållet, så det var en tacksam vurpa att ta lärdom av. (#)
En gång. Racer och det hade fryst på vid en kurtagning. Taights och cykelbyxor blev det ett litet hål på men det gjorde inte ont och cykeln klarade sig helt och hållet, så det var en tacksam vurpa att ta lärdom av. (#)
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 13:28Tyvärr har även jag vurpat några gånger. Den senaste var i mitt första försök att cykla ett lopp. Låg i en fin klunga i ca 35 km/h vid senaste havvättern. Helt plötsligt händer något längre fram i klungan och det finns inge stätt för mig att undvika krach
Tyvärr har även jag vurpat några gånger. Den senaste var i mitt första försök att cykla ett lopp. Låg i en fin klunga i ca 35 km/h vid senaste havvättern. Helt plötsligt händer något längre fram i klungan och det finns inge stätt för mig att undvika krach
Quote from Fredrik Svensson on 7 January 2009, 18:28En gång när räcern var istort sett ny, å jag om möjligt ännu nyare med "klickskor"... Drog i backen från helt stillastående, förstår fortfarande inte vad som hände? Undra om det kan vara vodoo inblandat? Måste vara det eller hur?
Följden blev att knät ri
En gång när räcern var istort sett ny, å jag om möjligt ännu nyare med "klickskor"... Drog i backen från helt stillastående, förstår fortfarande inte vad som hände? Undra om det kan vara vodoo inblandat? Måste vara det eller hur?
Följden blev att knät ri
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 18:32Frakturer är inte kul annars kan "man" ändå se något från ett nytt perspektiv. Upp&ner med cykeln rakt upp i luften eller med femton andra ovanpå.
Frakturer är inte kul annars kan "man" ändå se något från ett nytt perspektiv. Upp&ner med cykeln rakt upp i luften eller med femton andra ovanpå.
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 18:37?
bild:http://img.metro.co.uk/i/pix/2007/12/Bike-Crash2_450x300.jpg
?
bild:http://img.metro.co.uk/i/pix/2007/12/Bike-Crash2_450x300.jpg
Quote from Fredrik Svensson on 7 January 2009, 18:38OJ!!!!!
OJ!!!!!