Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÄntligen riktig löpare!?!
You need to log in to create posts and topics.

999 gånger av 1000 ignorerar man ju det, men en gång av 1000 kanske man vill reagera...

Jag var faktiskt ute och sprang (!!!) under den allra hetaste delen av denna debatt. Iklädd tajt åtsittande blanka elastiska svarta byxor i syntet kunde jag konstatera att inte en enda kvinna eller man oavsett ålder hajjade till och kollade på mina ben. (

Tomas.
Var lugn.
Du är en öppen typ. Vågar man använda ordet typ?

Staffan.Krav på läsaren?
Givetvis.

På detta Forum och andra så gäller tyvärr:
1. Blir du påhoppad - gilla läget.
2. Svarar du på påhoppet så har den "som hoppat först" rätt att tycka att

K-G, jag fattar, typ...

Nu sätter jag streck för mig själv i debatten!

Om man känner att man inte tillhör den bildade skaran som är stensäker på vad som är rätt eller fel sätt att uttrycka på sig bör man kanske lägga in en varning innan själva inlägget?

För man anar någonstans att TS inte riktigt var ute efter att hans inlä

Bildad är ett ganska relativt begrepp, Jörgen. I vissa sammanhang kanske man anses hyfsat bildad, men i helt andra forum kanske folk bara tycker att man är pinsam och okunnig... Ska man verkligen behöva utgå ifrån vilket betyg man har i svenska språket fö

För att börja om tråden med tights så kan jag berätta att den 27/4 kl. 1515 satte jag på mig mina nyinköpta 3/4 tights ( ej NIKE), en tank topp och sprang en runda som slutade i centrala Västerås. Jag är 1,87 lång o väger 93 kg samt är 57 år gammal. INGEN

Tights are nice.

Även med amerikanska flaggan på.
Vilket ju en viss typ svenskar givetvis hatar.

Har använt tights sedan de kom ( tidigt 90-tal? ). Har deltagit i över 200 lopp i USA - därför detta med amerikanska flaggan.

Linnet är helsvenskt. Jag är

Som tillägg till gårdagens löprunda (då ju inte en jäkel la märke till mig eller mina tightsklädda ben) kan nämnas att jag tvingades till långsam promenad sista halvan av passet. Mötte då en kvinna i potentiellt passande ålder på en enslig väg, och jag ha

I början tyckte jag det kändes lite konstigt att springa i tights.

Men efter ett tag vänjer man sig vid att ha ett koppel av damer efter sig, jag lovar. Jag har slutat att påpeka att tjejerna kanske kan springa åt ett annat håll, för det leder ingen vart