Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 08:37Tights på killar? Jamenvisst. Varför inte?
Använder det själv när jag springer och skulle inte vilja springa i annat. Fladdriga byxben och trassel... Nej, tajta träningskläder är det bekvämaste anser jag.
Och skulle det vara så att jag tittar. Jag kan
Tights på killar? Jamenvisst. Varför inte?
Använder det själv när jag springer och skulle inte vilja springa i annat. Fladdriga byxben och trassel... Nej, tajta träningskläder är det bekvämaste anser jag.
Och skulle det vara så att jag tittar. Jag kan
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 08:42Måste va nåt fel på mina tights 😀
Måste va nåt fel på mina tights 😀
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:08Om jag tänker efter så hade jag nog svårare att hänga på mig ett vätskebälte än att ta på mig ett par tights första gången. Tala om pretentiöst att tro man är så mycket löpare att man behöver bära med sig vatten 🙂
Men visst är det så att tights också f
Om jag tänker efter så hade jag nog svårare att hänga på mig ett vätskebälte än att ta på mig ett par tights första gången. Tala om pretentiöst att tro man är så mycket löpare att man behöver bära med sig vatten 🙂
Men visst är det så att tights också f
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:18Lite OT: Det där är också en intressant diskussion, alltså den pretentiösa löpar-looken. Jag trodde jag var den enda människan i världen som kunde tänka mig att springa utan vätskebälte på en längre runda (25 km) bara för att jag tycker det ser pretto ut.
Lite OT: Det där är också en intressant diskussion, alltså den pretentiösa löpar-looken. Jag trodde jag var den enda människan i världen som kunde tänka mig att springa utan vätskebälte på en längre runda (25 km) bara för att jag tycker det ser pretto ut.
Quote from Christer Berg on 29 April 2010, 09:32Vätskebälte hade jag inte bekymmer att dra på mig. Men å andra sidan så var bältet av praktisk betydelse eftersom jag försöker se till att vara ute och gå och jogga i ca 90 minuter. Ibland så går jag ju en mil och då är det riktigt skönt att ha med sig va
Vätskebälte hade jag inte bekymmer att dra på mig. Men å andra sidan så var bältet av praktisk betydelse eftersom jag försöker se till att vara ute och gå och jogga i ca 90 minuter. Ibland så går jag ju en mil och då är det riktigt skönt att ha med sig va
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:36Huvudet på spiken, IM!
Kom osökt att tänka på en känd FB-profils motto: "Träning är träning..." o.s.v. Usch vad vi verkar bry oss för mycket om rena oväsentligheter (edit) under träningen? Typ hur vi ser ut, om nån springer om en, eller om man själv spri
Huvudet på spiken, IM!
Kom osökt att tänka på en känd FB-profils motto: "Träning är träning..." o.s.v. Usch vad vi verkar bry oss för mycket om rena oväsentligheter (edit) under träningen? Typ hur vi ser ut, om nån springer om en, eller om man själv spri
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:46En sammanfattning(?):
Det är helt ok att kuta i en tight byxa,
samt ha ett vattenbälte runt magen.
Lite vatten är väl inte att lyxa,
för man slipper ju huvudvärk resten av dagen.
En sammanfattning(?):
Det är helt ok att kuta i en tight byxa,
samt ha ett vattenbälte runt magen.
Lite vatten är väl inte att lyxa,
för man slipper ju huvudvärk resten av dagen.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 10:02Jag känner lite samma sak angående vätskebältet. Sådana får ju bara bäras av riktiga löpare som springer nästintill maraton varje runda.
Tights och funktionströjor känns som typiska löparkläder, tycker jag. I vanliga träningsbyxor är man mer som en glad
Jag känner lite samma sak angående vätskebältet. Sådana får ju bara bäras av riktiga löpare som springer nästintill maraton varje runda.
Tights och funktionströjor känns som typiska löparkläder, tycker jag. I vanliga träningsbyxor är man mer som en glad
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 10:04Anna-Karin: Du får skaffa dig en T-shirt där det står "Jag är ingen seriös löpare, jag är bara törstig"
Jag behöver en också 🙂
Anna-Karin: Du får skaffa dig en T-shirt där det står "Jag är ingen seriös löpare, jag är bara törstig"
Jag behöver en också 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 10:05Peter> Haha, det borde jag verkligen göra. Kan man inte köpa sådana någonstans på funbeat? 🙂
Peter> Haha, det borde jag verkligen göra. Kan man inte köpa sådana någonstans på funbeat? 🙂