Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 11:54Springer man i regnet blir man våt. Något att drömma om?
Springer man i regnet blir man våt. Något att drömma om?
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 16:00Bra novell Malin 🙂
Många skulle må bra av att läsa den lite nogrannare, tänka, och känna sig lite skamfulla snarare än att fnysa och använda PK som skällsord.
Bra novell Malin 🙂
Många skulle må bra av att läsa den lite nogrannare, tänka, och känna sig lite skamfulla snarare än att fnysa och använda PK som skällsord.
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2010, 16:16Får mig att tänka på: http://www.youtube.com/watch?v=hGLZqDXau98
Får mig att tänka på: http://www.youtube.com/watch?v=hGLZqDXau98
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 12:23Det är väl inte så konstigt att folk använder ordet gayigt, fjolla mm.
De flesta ,var väl värre förr, som representerar bögkulturen i media måste ju prata med bäbisröst och ha handleden i 90 graders vinkel.
Självklart att sånt klibbar av sig på vanliga h
Det är väl inte så konstigt att folk använder ordet gayigt, fjolla mm.
De flesta ,var väl värre förr, som representerar bögkulturen i media måste ju prata med bäbisröst och ha handleden i 90 graders vinkel.
Självklart att sånt klibbar av sig på vanliga h
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 12:50Att kalla någon gayig är tydligen fult.
Att kalla någon kärringaktig är tydligen också fult.Men samma personer som tycker ovanstående är fel tycker att det är OK att kalla någon grabbig.
Är inte alla en form av kränkningar?
Att kalla någon gayig är tydligen fult.
Att kalla någon kärringaktig är tydligen också fult.
Men samma personer som tycker ovanstående är fel tycker att det är OK att kalla någon grabbig.
Är inte alla en form av kränkningar?
Quote from Christer Berg on 30 April 2010, 13:02Har beställt lite träningskläder nu. Herre gud, nu måste jag ju bli seriös! 😉
Har beställt lite träningskläder nu. Herre gud, nu måste jag ju bli seriös! 😉
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 16:43Krister: att kalla någon för något är kränkande.
Att kalla sig själv för något är OK. Då har man i alla fall humor och någon form av självinsikt.
Krister: att kalla någon för något är kränkande.
Att kalla sig själv för något är OK. Då har man i alla fall humor och någon form av självinsikt.
Quote from Elias Engqvist on 30 April 2010, 22:49Jag heter Christer och jag är triathlet!
Jag heter Christer och jag är triathlet!
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 01:38Krister Svensson skrev: "Är inte alla en form av kränkningar?"
- - - - -Om vi för enkelhetens skull utgår från heterosexuella män råkar de ju faktiskt också vara grabbar, men däremot är de inte kärringar eller gay. Däri ligger en stor skillnad. Varför a
Krister Svensson skrev: "Är inte alla en form av kränkningar?"
- - - - -
Om vi för enkelhetens skull utgår från heterosexuella män råkar de ju faktiskt också vara grabbar, men däremot är de inte kärringar eller gay. Däri ligger en stor skillnad. Varför a
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 07:48Kärring har inget med kön att göra.
Kärring har inget med kön att göra.