Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÄntligen riktig löpare!?!
You need to log in to create posts and topics.

Att använda tights för första gången känns väl helt enkelt naket, hudnära och annorlunda; ställt i relation till det man är van vid. Man kanske känner att man står inför en prövning, då underkroppens sanna konturer nu ska offentliggöras. Som att "komma ut

Men vaddå kines, Stig, och andra....

Det handlar om att antingen gillar man tights eller så gör man det inte och då kan man uttrycka sig konkret som t ex "Jag trivs inte i tights för jag är ovan men känslan att folk kan se konturen av mina ben". Det var

Jag tycker också en del här är lite väl ömfotade och lättkränkta. Själv har jag inte uppfattat något negativt i ordet gay-igt, det ligger nog i betraktarens öga. Hade vi pratat sombreros hade det varit mexikansk man hade kännt sig. Ingen värdering i något

1. F-n vad snygg du är.
2. F-n vad snygg du är.
3. F-n vad snygg du är.

Tre meningar där ordet snygg betyder helt olika sak:
1. Man menar verkligen att personen är snygg.
2. Personen är extremt fult klädd och det är helt uppenbart att man med ordet "snyg

Det här är ingen hätsk debatt!

Men det är just sådana ord man ska försöka undvika på ett forum. IRL kan man utan vidare säga en hel del till folk man känner som man inte bör skriva på ett forum eftersom det inte kommer med något kroppsspråk då och dessut

Staffan Lindvall.
(t+)

Jag har vänner av alla de slag:
negrer,
homosexuella av båda könen,
handikappade i massor.

De flesta vill att man är öppen.

Hyckleri gillar de jag känner ej speciellt.

Jag var med när du-reformen infördes.
De flesta ansåg nog be

Jag har aldrig påstått att vi ska förbjuda eller bannlysa ord. Allt jag har gjort är att belysa något jag inte tycker om. I det här fallet något jag gärna skulle vilja att man tänker över innan man skriver.

Att jämföra vad man säger bland vänner i det v

Malin och andra ungdomar som ej förstår att det finns folk av väldigt många åldrar plus väldigt många typer inom samma generation.
Tolka hellre positivt än negativt.

Född 1938 har jag åkt på massor av skit, bara för att jag är öppen som man var förr plus

Hej, personligen tycker jag att det är lite synd att ett ämne som egentligen skulle vara sköjigt & upplyftnade för andra som kanske tvekat att dra på sig tights - oavsett man eller kvinna har blivit "het" på fel sätt.

Viktigast tycker jag är att man (ell

Väntar bara på att Godwins lag skall slå in i den här tråden 😀