Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 12:41Innan vi petar ut alltför många ögon med pekpinnarna här kanske vi borde höra vad Tyson Gay har att säga angående vissa ordval?
Jag blev för övrigt kallad Nureyev första gången min svärfar såg mig i tights... 🙂
Innan vi petar ut alltför många ögon med pekpinnarna här kanske vi borde höra vad Tyson Gay har att säga angående vissa ordval?
Jag blev för övrigt kallad Nureyev första gången min svärfar såg mig i tights... 🙂
Quote from Therese Linner on 28 April 2010, 13:23Staffan, det skulle jag vara stolt över! Den mannen hade schyssta ben.
Staffan, det skulle jag vara stolt över! Den mannen hade schyssta ben.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 13:49Fast hans fötter blev lite slitna ...
Fast hans fötter blev lite slitna ...
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 14:38Annika: Jag försökte köra lite Svansjön efter den där Nureyev-kommentaren, men tyvärr finns det inte med någon Kylskåpskaraktär i den där baletten så jag gav upp... 😀
Annika: Jag försökte köra lite Svansjön efter den där Nureyev-kommentaren, men tyvärr finns det inte med någon Kylskåpskaraktär i den där baletten så jag gav upp... 😀
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 15:07Här kommer en novell.
"Att beskriva något som gayigt är nått som bara män kan förstå. Så du får nog gilla läget "
NEJ, jag tänker inte gilla läget. Är det såhär vi ska resonera? Då vill jag gärna dra en parallell: Vi vita måste få kalla mörkhyade för n
Här kommer en novell.
"Att beskriva något som gayigt är nått som bara män kan förstå. Så du får nog gilla läget "
NEJ, jag tänker inte gilla läget. Är det såhär vi ska resonera? Då vill jag gärna dra en parallell: Vi vita måste få kalla mörkhyade för n
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 15:12Slappna av Malin
Alla HBT-personer som känner sig illa till mods efter min generalisering är välkomna att skicka ett PM.
*markera som ointressant*
Slappna av Malin
Alla HBT-personer som känner sig illa till mods efter min generalisering är välkomna att skicka ett PM.
*markera som ointressant*
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 15:25"Alla HBT-personer som känner sig illa till mods efter min generalisering är välkomna att skicka ett PM."
Varpå de får en ursäkt? Eller en uppmaning att slappna av?
"Alla HBT-personer som känner sig illa till mods efter min generalisering är välkomna att skicka ett PM."
Varpå de får en ursäkt? Eller en uppmaning att slappna av?
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 15:25*Småskrattar lite...*
Detta var ju en lite rolig diskussion...
Men, tyvärr, att jag har mina gamla "New Line" å joggar i har inget med sex att göra...
Jag tycker inte det är SKÖNT med tights... Och, på MIG, tycker JAG inte det är fint... 🙂
*Småskrattar lite...*
Detta var ju en lite rolig diskussion...
Men, tyvärr, att jag har mina gamla "New Line" å joggar i har inget med sex att göra...
Jag tycker inte det är SKÖNT med tights... Och, på MIG, tycker JAG inte det är fint... 🙂
Quote from Christer Berg on 28 April 2010, 15:25Jag började läsa novellen... men jag insåg att det finns bättre saker att lägga min tid på.
Jag började läsa novellen... men jag insåg att det finns bättre saker att lägga min tid på.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 15:31Skönt Christian! Lite hederlig härskarteknik där. Vad la du din tid på?
Skönt Christian! Lite hederlig härskarteknik där. Vad la du din tid på?