Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÄntligen riktig löpare!?!
You need to log in to create posts and topics.

Bra skrivet Malin!

Viktor: Om det är något man aldrig kan lägga för mycket tid på så är det familjen. Tids nog kommer barnen vara i tonåren och man får inte vara i samma hus utan att man tituleras pinsam och dum så det gäller att njuta av barnen när man kan.

Bra val Christian. Pinsam och dum blir man inte så länge man gör ett nytt försök med Malins text och avfärdar den med lite mer respekt.

Viktor: Har ingen anledning att läsa en novell om stereotyper och allt annat. Jag anser att det är upp till var och en vad de väljer att klä sig i eller inte. Sen är det tragiskt om en person avfärdar träningskläder pga förutfattade meningar men det är de

Bra skrivet, Malin. Det är så lätt att uttrycka sig på ett onödigt sårande sätt om man inte tänker efter.

Jag håller med Christer: Väl skrivet Malin.

Tack Christian! Nu förstod jag bättre varför du valde att inte läsa hela Malins text. Funktionskläderna kommer med tiden. Njut av bomull tills dess.

På min arbetsplats försöker vi dagligen påverka unga (även myndiga) människor att inte uttrycka sig på ett kränkande sätt mot varandra. Bra Malin!

-HBT??????

HBT är den allmänna förkortningen för Homosexuell, bisexuell och transsexuell.

Nä Malin, inte speciellt bra skrivet. Lite jobbigt att ha en rättshaverist som skall försvara något som inte behöver försvaras.

Finns ingen som pekat ut en person eller grupp i det här forumet, utan snarare beskrivit en känsla och försökt förmedla den. A