Quote from Elias Engqvist on 28 April 2010, 15:32Bra skrivet Malin!
Bra skrivet Malin!
Quote from Christer Berg on 28 April 2010, 15:37Viktor: Om det är något man aldrig kan lägga för mycket tid på så är det familjen. Tids nog kommer barnen vara i tonåren och man får inte vara i samma hus utan att man tituleras pinsam och dum så det gäller att njuta av barnen när man kan.
Viktor: Om det är något man aldrig kan lägga för mycket tid på så är det familjen. Tids nog kommer barnen vara i tonåren och man får inte vara i samma hus utan att man tituleras pinsam och dum så det gäller att njuta av barnen när man kan.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 15:44Bra val Christian. Pinsam och dum blir man inte så länge man gör ett nytt försök med Malins text och avfärdar den med lite mer respekt.
Bra val Christian. Pinsam och dum blir man inte så länge man gör ett nytt försök med Malins text och avfärdar den med lite mer respekt.
Quote from Christer Berg on 28 April 2010, 15:56Viktor: Har ingen anledning att läsa en novell om stereotyper och allt annat. Jag anser att det är upp till var och en vad de väljer att klä sig i eller inte. Sen är det tragiskt om en person avfärdar träningskläder pga förutfattade meningar men det är de
Viktor: Har ingen anledning att läsa en novell om stereotyper och allt annat. Jag anser att det är upp till var och en vad de väljer att klä sig i eller inte. Sen är det tragiskt om en person avfärdar träningskläder pga förutfattade meningar men det är de
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:00Bra skrivet, Malin. Det är så lätt att uttrycka sig på ett onödigt sårande sätt om man inte tänker efter.
Bra skrivet, Malin. Det är så lätt att uttrycka sig på ett onödigt sårande sätt om man inte tänker efter.
Quote from Therese Linner on 28 April 2010, 16:03Jag håller med Christer: Väl skrivet Malin.
Jag håller med Christer: Väl skrivet Malin.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:05Tack Christian! Nu förstod jag bättre varför du valde att inte läsa hela Malins text. Funktionskläderna kommer med tiden. Njut av bomull tills dess.
Tack Christian! Nu förstod jag bättre varför du valde att inte läsa hela Malins text. Funktionskläderna kommer med tiden. Njut av bomull tills dess.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:09På min arbetsplats försöker vi dagligen påverka unga (även myndiga) människor att inte uttrycka sig på ett kränkande sätt mot varandra. Bra Malin!
-HBT??????
På min arbetsplats försöker vi dagligen påverka unga (även myndiga) människor att inte uttrycka sig på ett kränkande sätt mot varandra. Bra Malin!
-HBT??????
Quote from Christer Berg on 28 April 2010, 16:13HBT är den allmänna förkortningen för Homosexuell, bisexuell och transsexuell.
HBT är den allmänna förkortningen för Homosexuell, bisexuell och transsexuell.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:15Nä Malin, inte speciellt bra skrivet. Lite jobbigt att ha en rättshaverist som skall försvara något som inte behöver försvaras.
Finns ingen som pekat ut en person eller grupp i det här forumet, utan snarare beskrivit en känsla och försökt förmedla den. A
Nä Malin, inte speciellt bra skrivet. Lite jobbigt att ha en rättshaverist som skall försvara något som inte behöver försvaras.
Finns ingen som pekat ut en person eller grupp i det här forumet, utan snarare beskrivit en känsla och försökt förmedla den. A