Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 12:48Jag är förskyld varje vecka i stort sett i ett år nu. Feber 2-4 dagar per vecka uppehåll max 7 dagar och sen likadant igen.
Jag är förskyld varje vecka i stort sett i ett år nu. Feber 2-4 dagar per vecka uppehåll max 7 dagar och sen likadant igen.
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 14:18Caroline kanske dags o kolla över din livstill???
Det är ju få sjukdomar som är luftburna i Sverige.. Dom vanligaste är ju droppsmitta.. Så hålla avstånd och god handhygien så kommer man långt.. Jag har inga problem att umgås mednågon som är sjuk, har hj
Caroline kanske dags o kolla över din livstill???
Det är ju få sjukdomar som är luftburna i Sverige.. Dom vanligaste är ju droppsmitta.. Så hålla avstånd och god handhygien så kommer man långt.. Jag har inga problem att umgås mednågon som är sjuk, har hj
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 14:31Sköljer näsan dagligen. Har fungerat i ett år nu utan minsta tillstymmelse till förkylningssymtom.
Sköljer näsan dagligen. Har fungerat i ett år nu utan minsta tillstymmelse till förkylningssymtom.
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 15:16Köpte en kanna förra året på inrådan av en vän då jag ständigt var förkyld och dessutom åkte på två bihåleinflammationer (hade en 2-åring på dagis...). Vet inte om det hjälpte, men det blev ju inte sämre iaf. Se till att inte ha för kallt vatten för det ä
Köpte en kanna förra året på inrådan av en vän då jag ständigt var förkyld och dessutom åkte på två bihåleinflammationer (hade en 2-åring på dagis...). Vet inte om det hjälpte, men det blev ju inte sämre iaf. Se till att inte ha för kallt vatten för det ä
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 15:40Använder denna.
http://fiorina.se/halsokost/forkylning/nasoklar-nasskoljkanna-rod/
Trots ett skrattretande högt pris är den värd. Mycket värd
Använder denna.
http://fiorina.se/halsokost/forkylning/nasoklar-nasskoljkanna-rod/
Trots ett skrattretande högt pris är den värd. Mycket värd
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 17:13Du kan även fundera på när detta började. Kan du komma på något som kan vara kopplat till att du plötsligt blev frekvent förkyld?
Du kan även fundera på när detta började. Kan du komma på något som kan vara kopplat till att du plötsligt blev frekvent förkyld?
Quote from Bjarne Lewin on 1 February 2012, 22:49Under det här året hade jag fått betala mer för astmamedicinen (om jag hade fortsatt med den i stället för att börja med näsköljning) än vad en nässköljare kostar, så jag tycker att det är ett billigt sätt att slippa undan kortisonbiverkningarna 🙂
Under det här året hade jag fått betala mer för astmamedicinen (om jag hade fortsatt med den i stället för att börja med näsköljning) än vad en nässköljare kostar, så jag tycker att det är ett billigt sätt att slippa undan kortisonbiverkningarna 🙂
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 09:31För min del har jag kommit fram till att det verkar vara tre viktiga parametrar som avgör om jag lyckas hålla mig frisk. Jag kan tumma på en i taget och oftast klara mig ändå, men tummar jag på två av dessa blir jag ofelbart förkyld.
-sömn/stress
-mat
-
För min del har jag kommit fram till att det verkar vara tre viktiga parametrar som avgör om jag lyckas hålla mig frisk. Jag kan tumma på en i taget och oftast klara mig ändå, men tummar jag på två av dessa blir jag ofelbart förkyld.
-sömn/stress
-mat
-
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 09:48Jag tar Echinagard när jag känner första symtomen. Den innehåller röd solhatt och jag klarar mig varje gång när hela familjen är genomförkyld! Kan rekommendera det starkt!
Jag tar Echinagard när jag känner första symtomen. Den innehåller röd solhatt och jag klarar mig varje gång när hela familjen är genomförkyld! Kan rekommendera det starkt!
Quote from Jonny Persson on 2 February 2012, 09:51Jag tycker att du borde dela med dig till resten av familjen Conny! 🙂
För övrigt kan jag bara konstatera att sömn är en bra medicin.
Jag tycker att du borde dela med dig till resten av familjen Conny! 🙂
För övrigt kan jag bara konstatera att sömn är en bra medicin.