Quote from Elias Engqvist on 2 February 2012, 10:16Blutsaft brukar ffa tas för järn-innehållet.
Blutsaft brukar ffa tas för järn-innehållet.
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 11:46Jenny vad trevligt att det inte är bara jag som får sämre försvar vid menstration (ja jag skrev det ordet, mens, är det någon som tycker det är jobbigt...he he)
Alltid några dagar innan jag ska ha min mens (igen...) så är jag svagare, lättare att få förky
Jenny vad trevligt att det inte är bara jag som får sämre försvar vid menstration (ja jag skrev det ordet, mens, är det någon som tycker det är jobbigt...he he)
Alltid några dagar innan jag ska ha min mens (igen...) så är jag svagare, lättare att få förky
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 11:58Mackan, de vill inte ha. Det smakar INTE gott!
Mackan, de vill inte ha. Det smakar INTE gott!
Quote from Jonny Persson on 2 February 2012, 11:59Nä det smakar riktigt styggt!
Nä det smakar riktigt styggt!
Quote from Elias Engqvist on 2 February 2012, 12:17Jag tycker bara det är jobbigt då det är felstavat 🙂 (Eftersom du frågar)
Jag tycker bara det är jobbigt då det är felstavat 🙂 (Eftersom du frågar)
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 12:23Sen finns det ju hundratals förkylningsvirus så om man har barn på dagis/förskola är det inte så konstigt att man själv blir sjuk. Man har ju inte hunnit immunitet mot alla virus.
Allmänt mindre sjuk då jag jobbat (spritar händerna i ett, träffar färre b
Sen finns det ju hundratals förkylningsvirus så om man har barn på dagis/förskola är det inte så konstigt att man själv blir sjuk. Man har ju inte hunnit immunitet mot alla virus.
Allmänt mindre sjuk då jag jobbat (spritar händerna i ett, träffar färre b
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 12:35Först: Tack för alla tips och goda råd! Jag tar till mig allt och funderar...
Om man går in på ett Apotek, hälsokostaffär eller t o m ICA finns ju hyllmeter med olika preparat som uppger sig hjälpa mot bl a förkylning. Är det någon som kan peka på en vet
Först: Tack för alla tips och goda råd! Jag tar till mig allt och funderar...
Om man går in på ett Apotek, hälsokostaffär eller t o m ICA finns ju hyllmeter med olika preparat som uppger sig hjälpa mot bl a förkylning. Är det någon som kan peka på en vet
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 12:36Menstruation, sorry!!
Menstruation, sorry!!
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 13:24Min PT sa att återkommande förkylningar under vinterhalvåret kunde bero på brist på D-vitamin.
Min PT sa att återkommande förkylningar under vinterhalvåret kunde bero på brist på D-vitamin.
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 13:39Se till att få ordning på magen. En stor del av imunförsvaret "sitter där". Är inte magen i ordning så har du svårt att ta upp de vitaminer och närningsämnen som du stoppar i dig.
Se till att få ordning på magen. En stor del av imunförsvaret "sitter där". Är inte magen i ordning så har du svårt att ta upp de vitaminer och närningsämnen som du stoppar i dig.