Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 17:15I vårt fall låg vi långt till höger. De minuter det tog klungan att passera var vi förpassade till vägrenen som det fallet var ett par decimeter. Jag försökte bromsa för att låta dom åka förbi men det gick inte för jag var visst inte ensam på vägen. Vi sö
I vårt fall låg vi långt till höger. De minuter det tog klungan att passera var vi förpassade till vägrenen som det fallet var ett par decimeter. Jag försökte bromsa för att låta dom åka förbi men det gick inte för jag var visst inte ensam på vägen. Vi sö
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 17:19Här är mitt resultat av passeringar, som sagt startade jag på morgonen:
Passerade: 2296
Passerad av: 477
Här är mitt resultat av passeringar, som sagt startade jag på morgonen:
Passerade: 2296
Passerad av: 477
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 17:26Nina: På vilket sätt var hon otrevlig och "ägde hela vägen"?
Nina: På vilket sätt var hon otrevlig och "ägde hela vägen"?
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 17:28För att svar trådskaparen och knyta an till rubriken (inget ont om klungdiskussioner):
Det var procentuellt sett lite färre som kom till start i år än förra och förrförra året i VR, men fler än 2009. 81% av de som var anmälda kom till start (84% 2011,
För att svar trådskaparen och knyta an till rubriken (inget ont om klungdiskussioner):
Det var procentuellt sett lite färre som kom till start i år än förra och förrförra året i VR, men fler än 2009. 81% av de som var anmälda kom till start (84% 2011,
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 17:35Och angående klungorna: hade läst mycket om det här innan och var orolig innan loppet, och förstår Fp Davids "smeknamn" V(ingel)R(undan).
Däremot var det absolut inte sub-grupperna jag tyckte var läskiga, utan precis som några skriver så var det "svansa
Och angående klungorna: hade läst mycket om det här innan och var orolig innan loppet, och förstår Fp Davids "smeknamn" V(ingel)R(undan).
Däremot var det absolut inte sub-grupperna jag tyckte var läskiga, utan precis som några skriver så var det "svansa
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 17:42@Nina
Folk som leker belgisk kedja osv beter sej på det sättet, dom vet inte bättre 🙂
Ungefär som Fotbollsfans typ, (back to basic)Sen kan ni ju gå in och läsa denna tråd: http://www.cykla.se/Forum/Trad.aspx?subid=27211
och denna: http://www.cykl
@Nina
Folk som leker belgisk kedja osv beter sej på det sättet, dom vet inte bättre 🙂
Ungefär som Fotbollsfans typ, (back to basic)
Sen kan ni ju gå in och läsa denna tråd: http://www.cykla.se/Forum/Trad.aspx?subid=27211
och denna: http://www.cykl
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 17:47Markus: När hon vrålade att vi skulle lämna deras klunga men inte lämnade någon annan plats för oss att vara på. Det säkraste hade naturligtvis varit att kliva av cykeln och ställa sig vid sidan om tills de passerat. Men ska det verkligen behövas? Och hur
Markus: När hon vrålade att vi skulle lämna deras klunga men inte lämnade någon annan plats för oss att vara på. Det säkraste hade naturligtvis varit att kliva av cykeln och ställa sig vid sidan om tills de passerat. Men ska det verkligen behövas? Och hur
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 17:54Nina - tycker det är synd om du av den anledningen tvekar till VR. Själv åkte jag min första runda i år. Har använt cykel som motionsform sedan förra våren och bara tränat själv.
Därför hade jag ingen erfarenhet av klunga innan lördagen. Av samma anledni
Nina - tycker det är synd om du av den anledningen tvekar till VR. Själv åkte jag min första runda i år. Har använt cykel som motionsform sedan förra våren och bara tränat själv.
Därför hade jag ingen erfarenhet av klunga innan lördagen. Av samma anledni
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 18:05Nina:
Märkligt att ens vilja ha en sådan gruppledare, det skulle inte jag om jag hade cyklat i grupp.Så ska man absolut inte bete sig! Behandla övriga deltagare med respekt och få respekt tillbaka!
Håller med, ska en klunga köra om så ska de göra det
Nina:
Märkligt att ens vilja ha en sådan gruppledare, det skulle inte jag om jag hade cyklat i grupp.
Så ska man absolut inte bete sig! Behandla övriga deltagare med respekt och få respekt tillbaka!
Håller med, ska en klunga köra om så ska de göra det
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 18:24Tyvärr verkar det vara många som är missnöjda med subgruppers framfart. Sponsring, mediabevakning, tävlingsindivider som ska samsas i grupp, det verkar inte vara ett vinnande koncept på alla håll. När man dessutom inte tål minsta kritiska kommentarer utan
Tyvärr verkar det vara många som är missnöjda med subgruppers framfart. Sponsring, mediabevakning, tävlingsindivider som ska samsas i grupp, det verkar inte vara ett vinnande koncept på alla håll. När man dessutom inte tål minsta kritiska kommentarer utan