Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 09:26Tja på ett annat ställe läste jag om andra _cyklister_ som tydligen tyckte det var helt OK att kissa på andras cyklar och på andra cyklister ... Trodde nog inte någondera arten fanns.
Tja på ett annat ställe läste jag om andra _cyklister_ som tydligen tyckte det var helt OK att kissa på andras cyklar och på andra cyklister ... Trodde nog inte någondera arten fanns.
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 10:09tja.. jag måste bara säga att ja tyckte allt var asgrymt.. visst det var bilar och folk jag körde om och folk som körde om mig och Sub-grupper där man hörde hur carbonen riktigt svungade förbi en.. men allt tillsammans var ju det som skapade hela upplevel
tja.. jag måste bara säga att ja tyckte allt var asgrymt.. visst det var bilar och folk jag körde om och folk som körde om mig och Sub-grupper där man hörde hur carbonen riktigt svungade förbi en.. men allt tillsammans var ju det som skapade hela upplevel
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 18:38Fp. David ¤® skrev: "Hur många stannade i SUB XX när de kraschade eftersom det blev två klungor?"
Ett mindre gäng. Kraschen skedde långt bak i klungan men kommunikationen nådde inte hela vägen fram. De "räknade inte med lite spill" utan dealen var att st
Fp. David ¤® skrev: "Hur många stannade i SUB XX när de kraschade eftersom det blev två klungor?"
Ett mindre gäng. Kraschen skedde långt bak i klungan men kommunikationen nådde inte hela vägen fram. De "räknade inte med lite spill" utan dealen var att st
Quote from Lena O on 18 June 2012, 19:13En bra deal.
En bra deal.
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 10:18Första två åren hade vi tidig start och märkte inte mycket av sub grupperna i år startade vi 02:38 och det var skillnad.
De flesta skötte det riktigt bra!En grupp Stokholmare (trodde vi) med en tjej som ledare de var essen.
Kom en ambulans mellan Hammar
Första två åren hade vi tidig start och märkte inte mycket av sub grupperna i år startade vi 02:38 och det var skillnad.
De flesta skötte det riktigt bra!
En grupp Stokholmare (trodde vi) med en tjej som ledare de var essen.
Kom en ambulans mellan Hammar
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 10:50Det som inte är bra är när folk tränger sig in i drillade subgrupper och stör ordningen och därmed äventyrar säkerheten, plus folk som vinglar hit och dit på vägen utan att bry sig om sina medcyklister. Det ska väl finnas rum för alla på ett sånt arrangem
Det som inte är bra är när folk tränger sig in i drillade subgrupper och stör ordningen och därmed äventyrar säkerheten, plus folk som vinglar hit och dit på vägen utan att bry sig om sina medcyklister. Det ska väl finnas rum för alla på ett sånt arrangem
Quote from ellen olsson on 19 June 2012, 11:01Varför inte köra något trevligare lopp som inte dras med problemen ni diskuterar?
Varför inte köra något trevligare lopp som inte dras med problemen ni diskuterar?
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 11:03Som Roslagsvåren? 😉
Som Roslagsvåren? 😉
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 11:11Nove Colli kan jag varmt rekommendera. Du mot vägen och kullarna.
Nove Colli kan jag varmt rekommendera. Du mot vägen och kullarna.
Quote from ellen olsson on 19 June 2012, 11:15Tja, det är väl egentligen upp till var och en att bedöma, men jag ger gärna tips till de som önskar.
Huvudpoängen är egentligen att det effektivaste sättet att påverka något man inte har mer direkt kontroll över är att "rösta med fötterna".
Om alla stor
Tja, det är väl egentligen upp till var och en att bedöma, men jag ger gärna tips till de som önskar.
Huvudpoängen är egentligen att det effektivaste sättet att påverka något man inte har mer direkt kontroll över är att "rösta med fötterna".
Om alla stor