Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 15:41Jag tycker att det är du som har svårt att hänga med här AA. Och oavsett vilken sjukdom jag syftade på så var ditt svar: "Allie, då får man skylla sig själv för det är så det fungerar på nätet. Om man inte visste om att man hade den där sjukdomen så bör m
Jag tycker att det är du som har svårt att hänga med här AA. Och oavsett vilken sjukdom jag syftade på så var ditt svar: "Allie, då får man skylla sig själv för det är så det fungerar på nätet. Om man inte visste om att man hade den där sjukdomen så bör m
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 15:43Krister - jag är helt med på dina noter. Och jag hoppas du förstod att jag försökte vara lite galghumoristisk med mitt "tvätta händerna"-inlägg 🙂
Krister - jag är helt med på dina noter. Och jag hoppas du förstod att jag försökte vara lite galghumoristisk med mitt "tvätta händerna"-inlägg 🙂
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 15:49Lena: Vad bra! Då tvättar vi på även om vi båda riskerar livsstilssjukdomen "torr hy". 😀 (V)
Lena: Vad bra! Då tvättar vi på även om vi båda riskerar livsstilssjukdomen "torr hy". 😀 (V)
Quote from Camilla Höög on 21 November 2008, 15:54Det är inte min personliga åsikt. Jag berättar bara hur det funkar. Det är livet och nätet som är okänsligt.
Om man inte förstått att allt granskas, diskuteras, kritiseras och prisas ute på nätet så behöver man verkligen få reda på det innan man gör något
Det är inte min personliga åsikt. Jag berättar bara hur det funkar. Det är livet och nätet som är okänsligt.
Om man inte förstått att allt granskas, diskuteras, kritiseras och prisas ute på nätet så behöver man verkligen få reda på det innan man gör något
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 16:02Det finns medicink behandling mot torr hy, några kilo kräm i månaden, så... 😉 (Sorry kunde inte låta bli....)
Det finns medicink behandling mot torr hy, några kilo kräm i månaden, så... 😉 (Sorry kunde inte låta bli....)
Quote from Charlotte Skoglund on 21 November 2008, 16:09yiepie vilken god samtalsstämning det var i den häringa tråden
jättekul att du mår bättre äfter du slutat med medicinen och skittrist att du mått skit under så lång tid....hoppas därimot verkligen att du slutat med samråd med din läkare som från början sa
yiepie vilken god samtalsstämning det var i den häringa tråden
jättekul att du mår bättre äfter du slutat med medicinen och skittrist att du mått skit under så lång tid....hoppas därimot verkligen att du slutat med samråd med din läkare som från början sa
Quote from Charlotte Skoglund on 21 November 2008, 16:10går bra med vanlig olivolja oxå eller mindre duch
går bra med vanlig olivolja oxå eller mindre duch
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 16:28Hjälp vad det här spårade ur O.o
Jag tar inte alls illa up från någon diskussion och avslutandet av min medicin var i samförstond med läkare.
Jag ville inte gå in personligen på vad jag tog den för och så, syftet var mest att informera om att denna vanli
Hjälp vad det här spårade ur O.o
Jag tar inte alls illa up från någon diskussion och avslutandet av min medicin var i samförstond med läkare.
Jag ville inte gå in personligen på vad jag tog den för och så, syftet var mest att informera om att denna vanli
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 17:03Vad bra att du inte tog illa upp. Hoppas att du kommer fortsätta att må bra.
Vad bra att du inte tog illa upp. Hoppas att du kommer fortsätta att må bra.
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 18:49Här har det skrivits flitigt medan jag tränade! (H) (också ganska flitigt tycker jag, 5.6mil på racern i hyfsad fart trots farligt halt bitvis och inte specielt inbjudande temp strax under nollan).
Glädjande med följande "medhåll"... (t+) 🙂
Krister: Me
Här har det skrivits flitigt medan jag tränade! (H) (också ganska flitigt tycker jag, 5.6mil på racern i hyfsad fart trots farligt halt bitvis och inte specielt inbjudande temp strax under nollan).
Glädjande med följande "medhåll"... (t+) 🙂
Krister: Me