Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 09:41Cykelbanor är djävulens påfund.
Cykelbanor är djävulens påfund.
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 09:46Men, please, det här handlar inte om livsstilsförändringar! En person är väl inte psykiskt störd eller lider väl inte av PTSD (exempel alltså, inget jag lider av) för att det är nåt fel på livsstilen! Nu ska jag plugga och orkar inte läsa mer i den här tr
Men, please, det här handlar inte om livsstilsförändringar! En person är väl inte psykiskt störd eller lider väl inte av PTSD (exempel alltså, inget jag lider av) för att det är nåt fel på livsstilen! Nu ska jag plugga och orkar inte läsa mer i den här tr
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 10:19Allie: "Markus, inse att många problem går inte att lösa på ett snabbt och enkelt sätt och kanske inte ens någonsin."
- Snabbt och enkelt har jag redan avfärdat och jag accepterar också Allies påstående om att många problem inte går att lösa. Men de kansk
Allie: "Markus, inse att många problem går inte att lösa på ett snabbt och enkelt sätt och kanske inte ens någonsin."
- Snabbt och enkelt har jag redan avfärdat och jag accepterar också Allies påstående om att många problem inte går att lösa. Men de kansk
Quote from Charlotte Skoglund on 22 November 2008, 10:26wow jäkla david vet du hur lätt det är att plugga o höra på eurosport?!
det går ju inte måste ju bara titta snacka om full snurr....
föresten marcus är det ngt du själv har problem med eller inte så lättvindligt skulle kunna ändra på..
du verkar inte ha n
wow jäkla david vet du hur lätt det är att plugga o höra på eurosport?!
det går ju inte måste ju bara titta snacka om full snurr....
föresten marcus är det ngt du själv har problem med eller inte så lättvindligt skulle kunna ändra på..
du verkar inte ha n
Quote from Magnus Gelang on 22 November 2008, 12:12Hoppar tillbaka lite till det där med FaR,,,vad innebär det rent praktiskt att jag får ett FaR istället för ett råd att motionera mer? Innebär FaR att jag får motionen rabatterad?
Medicin på recept innebär ju att man betalar en viss maxsumma för medicinen
Hoppar tillbaka lite till det där med FaR,,,vad innebär det rent praktiskt att jag får ett FaR istället för ett råd att motionera mer? Innebär FaR att jag får motionen rabatterad?
Medicin på recept innebär ju att man betalar en viss maxsumma för medicinen
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 12:28Att ta tag i sin livsstil är en sån där klyscha som unga, friska och oförstående människor tar till när de inget begriper. Det finns faktiskt många människor som har kroniska sjukdomar och som är beroende av läkemedel för att kunna fungera.
Visst finns
Att ta tag i sin livsstil är en sån där klyscha som unga, friska och oförstående människor tar till när de inget begriper. Det finns faktiskt många människor som har kroniska sjukdomar och som är beroende av läkemedel för att kunna fungera.
Visst finns
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 12:54...och inte göra annat än att sova i sängen. Och gå upp en stund när man ligger sömnlös. Och dricka komomillthe. Alla sömnstörda människor, jag känner åtskilliga, kan de där knepen. Problemen börjar när man lik förbannat inte somnar.
Egentligen behöver j
...och inte göra annat än att sova i sängen. Och gå upp en stund när man ligger sömnlös. Och dricka komomillthe. Alla sömnstörda människor, jag känner åtskilliga, kan de där knepen. Problemen börjar när man lik förbannat inte somnar.
Egentligen behöver j
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 14:05Sicken j-la diskussion :D...
You go Marcus!
En vän till mig fick ont i ryggen för ett tag sen o de kom inte riktigt fram till vad de var, ev diskbråck som jag vet gör jävligt ont. Hennes läkare skrev bl.a ut 1000 (ETT TUSEN) alvedon till henne... helt jä
Sicken j-la diskussion :D...
You go Marcus!
En vän till mig fick ont i ryggen för ett tag sen o de kom inte riktigt fram till vad de var, ev diskbråck som jag vet gör jävligt ont. Hennes läkare skrev bl.a ut 1000 (ETT TUSEN) alvedon till henne... helt jä
Quote from Bjarne Lewin on 22 November 2008, 14:32Såna här disskussioner gör mig bara så ledsen. På den ena sidan står ett gäng (stort eller litet) som dissar all medicin, på den andra sidan står en annan grupp som menar att medicin visst kan vara bra ibland!
Detta leder till ett synsätt där vissa patie
Såna här disskussioner gör mig bara så ledsen. På den ena sidan står ett gäng (stort eller litet) som dissar all medicin, på den andra sidan står en annan grupp som menar att medicin visst kan vara bra ibland!
Detta leder till ett synsätt där vissa patie
Quote from ellen olsson on 22 November 2008, 14:36Vilken grupp dissar all medicin? Jag har inte sett någon som verkar tillhöra den gruppen i den här tråden.
Vilken grupp dissar all medicin? Jag har inte sett någon som verkar tillhöra den gruppen i den här tråden.