Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 13:35Jag tycker Jacob skriver kloka inlägg som han underbygger med fakta från vetenskapliga studier. Vad är det som är så konstigt med det? Hur kan det vara synd om dem han tränar för att han skriver inlägg på forumet på Funbeat? Sen kan man väl tycka bra elle
Jag tycker Jacob skriver kloka inlägg som han underbygger med fakta från vetenskapliga studier. Vad är det som är så konstigt med det? Hur kan det vara synd om dem han tränar för att han skriver inlägg på forumet på Funbeat? Sen kan man väl tycka bra elle
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 13:51Visst står Jacob för kloka inlägg och vetenskap men han har samtidigt en ganska tråkig attityd mot folk som ifrågasätter hans kunskap. Detta gäller även på hans egen sajt.
Han skulel tjäna en hel del på att vara mycket mer ödmjuk till sin kunskap och int
Visst står Jacob för kloka inlägg och vetenskap men han har samtidigt en ganska tråkig attityd mot folk som ifrågasätter hans kunskap. Detta gäller även på hans egen sajt.
Han skulel tjäna en hel del på att vara mycket mer ödmjuk till sin kunskap och int
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 14:23Jag har inte sett någon arrogans eller aggressivitet i Jacobs inlägg, med undantag av när han (med rätta?) surnade till mot Fp. David. Tvärtom bemöter han motdebatterande inlägg med ödmjukhet, tar till sig vettiga argument, svarar även på osakliga inlägg
Jag har inte sett någon arrogans eller aggressivitet i Jacobs inlägg, med undantag av när han (med rätta?) surnade till mot Fp. David. Tvärtom bemöter han motdebatterande inlägg med ödmjukhet, tar till sig vettiga argument, svarar även på osakliga inlägg
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 14:38Göhlman (t+)
Göhlman (t+)
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 15:22Jag håller också på Jacob. Han och jag tycker inte alltid lika, men det är väl egentligen bara bra.
Vad vore livet om alla vore klonade.
Dessutom förstår jag hans synpunkter med utgångspunkt från vad han har lärt sig,
liksom jag hoppas att mina synpunkter
Jag håller också på Jacob. Han och jag tycker inte alltid lika, men det är väl egentligen bara bra.
Vad vore livet om alla vore klonade.
Dessutom förstår jag hans synpunkter med utgångspunkt från vad han har lärt sig,
liksom jag hoppas att mina synpunkter
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 15:52Göhlman ytterligare (t+)
Jag tycker Jakob höll fattningen beundransvärt länge, trots att hans ursprungliga inlägg blev missförstått och manglat till oigenkänlighet.
I sak är det förstås OK att ha olika uppfattningar men det tar på tålamodet att behöva f
Göhlman ytterligare (t+)
Jag tycker Jakob höll fattningen beundransvärt länge, trots att hans ursprungliga inlägg blev missförstått och manglat till oigenkänlighet.
I sak är det förstås OK att ha olika uppfattningar men det tar på tålamodet att behöva f
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 16:32KG?
Jag förstår inte vad du syftar på. Menar du att på grund av att jag inte reggat vart jag bor, hur mycket jag tränar, vad jag helst äter till frukost, vilken färg mina kalsonger har osv så blir jag ett troll?
Det kan finnas en annan anledning till att
KG?
Jag förstår inte vad du syftar på. Menar du att på grund av att jag inte reggat vart jag bor, hur mycket jag tränar, vad jag helst äter till frukost, vilken färg mina kalsonger har osv så blir jag ett troll?
Det kan finnas en annan anledning till att
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 17:18OK. Ner till bönnerna. 😉
OBS! Jag har varit elitsprinter så jag vet vad kvalitetsträning innebär.
Fick lära mig att när jag började om 1982 från en rullstol att jag skulle tänka efter om jag ville bli så bra som möjligt eller springa/kuta/lufsa/jogga/g
OK. Ner till bönnerna. 😉
OBS! Jag har varit elitsprinter så jag vet vad kvalitetsträning innebär.
Fick lära mig att när jag började om 1982 från en rullstol att jag skulle tänka efter om jag ville bli så bra som möjligt eller springa/kuta/lufsa/jogga/g
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 19:32K-G, sund inställning som säkert stämmer in på många av oss (t+)
K-G, sund inställning som säkert stämmer in på många av oss (t+)
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 20:25Allt går att hitta studier på med olika utfall.
Jag gillar när någon hänvisar till studier av "cyklister" i löptrådar och omvänt i cykeltrådar.
Allt går att hitta studier på med olika utfall.
Jag gillar när någon hänvisar till studier av "cyklister" i löptrådar och omvänt i cykeltrådar.