Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 18:43Nu fattar jag verkligen ditt alias.....Hälsningar Tok Kjelle!!??
Nu fattar jag verkligen ditt alias.....Hälsningar Tok Kjelle!!??
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 21:27Nu blev jag lite kär! (L)
Nu blev jag lite kär! (L)
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 00:13Tack alla för uppmuntrande kommentarer.
Inspirerad av Christer S (som har en namne som hade en Dodge Viper), började jag samla in statistik från Sthlms-maran 2011. Utan att (än så länge) ha så mycket data att korrelera mot Midnattsloppet, så fick jag ett
Tack alla för uppmuntrande kommentarer.
Inspirerad av Christer S (som har en namne som hade en Dodge Viper), började jag samla in statistik från Sthlms-maran 2011. Utan att (än så länge) ha så mycket data att korrelera mot Midnattsloppet, så fick jag ett
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 07:33Var det inte MYS-tal du döpte det till? 😉
Var det inte MYS-tal du döpte det till? 😉
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 09:51Du har helt rätt Magnus. MYS-tal menade jag. Blev lite trött efter midnatt.
Du har helt rätt Magnus. MYS-tal menade jag. Blev lite trött efter midnatt.
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 11:04För att bara komma på en sådan här sak krävs en nördighet som gör mig stum av beundran.
För att bara komma på en sådan här sak krävs en nördighet som gör mig stum av beundran.
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 14:37Jag förväntar mig ett fyrsidigt papper som beskriver matematiken och logiken bakom MYS-talet!
Jag förväntar mig ett fyrsidigt papper som beskriver matematiken och logiken bakom MYS-talet!
Quote from Elias Engqvist on 19 January 2012, 14:38Papper??? Du är allt bra gammalmodig du!
Papper??? Du är allt bra gammalmodig du!
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 14:56Underbart!! (t+) (t+) (t+)
Detta måste ju vara sann löparglädje! (H:)
Jag ser fram mot att sportreprtrarna berättar om olika marors MYS-tal i sina reportage!
Underbart!! (t+) (t+) (t+)
Detta måste ju vara sann löparglädje! (H:)
Jag ser fram mot att sportreprtrarna berättar om olika marors MYS-tal i sina reportage!
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 14:57CS, ett sådant här papper:
http://sv.wikipedia.org/w/index.php?title=Paper&redirect=no
CS, ett sådant här papper:
http://sv.wikipedia.org/w/index.php?title=Paper&redirect=no