Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 16:32Hans om man är mer rädd för små hundar då än stora?? Jag är myyycket mer rädd för små än stora hundar... Klart hund är bra och även bra sällskapp jag älskar hundar men små är så opolitliga och etriga.. mastiff rottis o schäffer är favo
Hans om man är mer rädd för små hundar då än stora?? Jag är myyycket mer rädd för små än stora hundar... Klart hund är bra och även bra sällskapp jag älskar hundar men små är så opolitliga och etriga.. mastiff rottis o schäffer är favo
Quote from Funbeat user on 29 January 2012, 20:43Trådstartare, sluta inte springa och låt inte rädslan begränsa dig. Risken är minimal eller så kan man vända på det och tänka att risken finns överallt ändå, i tvättstugan, på krogen, på promenaden. Man måste göra det man vill. det är otroligt ovanligt me
Trådstartare, sluta inte springa och låt inte rädslan begränsa dig. Risken är minimal eller så kan man vända på det och tänka att risken finns överallt ändå, i tvättstugan, på krogen, på promenaden. Man måste göra det man vill. det är otroligt ovanligt me
Quote from Funbeat user on 29 January 2012, 21:12Ja, men det var ju det TS efterfrågade! Något att ha med sig.... Idag var jag ute ensam i skogen säkert en timme av mitt pass, utan varken larm eller tillhygge 🙂
Ja, men det var ju det TS efterfrågade! Något att ha med sig.... Idag var jag ute ensam i skogen säkert en timme av mitt pass, utan varken larm eller tillhygge 🙂
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 12:42Om man som jag haft en människa som vill i princip misshandla mig till döds så tänker man på ett annat sätt, det går inte att rationalisera bort den rädslan den är inpräntad i mig som person.
Det spelar ingen roll att chansen att något liknande skulle hän
Om man som jag haft en människa som vill i princip misshandla mig till döds så tänker man på ett annat sätt, det går inte att rationalisera bort den rädslan den är inpräntad i mig som person.
Det spelar ingen roll att chansen att något liknande skulle hän
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 18:13Precis så där är det Maria! Har haft väldig oro själv i alla år, efter ett försök till överfall jag blev utsatt för när jag var ung. Först nu har det släppt och jag kan njuta av att springa ensam. Din känsla är verklig och det går inte komma runt den, hur
Precis så där är det Maria! Har haft väldig oro själv i alla år, efter ett försök till överfall jag blev utsatt för när jag var ung. Först nu har det släppt och jag kan njuta av att springa ensam. Din känsla är verklig och det går inte komma runt den, hur
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 19:10Efter ditt sista inlägg så förstår jag dig nu till hundra procent Maria. Det har alltså funnits och kanske finns ett riktigt faktiskt hot mot dig och din person å då handlar det ju på direkten om helt andra saker. Jag hoppas verkligen att du har eller har
Efter ditt sista inlägg så förstår jag dig nu till hundra procent Maria. Det har alltså funnits och kanske finns ett riktigt faktiskt hot mot dig och din person å då handlar det ju på direkten om helt andra saker. Jag hoppas verkligen att du har eller har
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 19:31Vet inte om någon redan föreslagit det (det vore konstigt om ingen föreslagit det), men har ni funderat på att gå självförsvarskurser? Verktyg i all ära, men jag tror inte heller man hinner pilla fram vapen i en nödsituation. Har man däremot tränat upp re
Vet inte om någon redan föreslagit det (det vore konstigt om ingen föreslagit det), men har ni funderat på att gå självförsvarskurser? Verktyg i all ära, men jag tror inte heller man hinner pilla fram vapen i en nödsituation. Har man däremot tränat upp re
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 21:42Känner att jag måste förtydliga det jag skrev innan så ingen av mina ex ses som kvinnomisshandlare.
Så här var det...
Jag råkade på en av Trollhättans farligaste män(tungt kriminell och drogberoende) eller rättare sagt han var ute efter mig den gången....
Känner att jag måste förtydliga det jag skrev innan så ingen av mina ex ses som kvinnomisshandlare.
Så här var det...
Jag råkade på en av Trollhättans farligaste män(tungt kriminell och drogberoende) eller rättare sagt han var ute efter mig den gången....
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 21:47Usch, va obehagligt! 🙁 Springa i grupp verkar vara den bästa lösningen tycker jag. (t+) Hoppas du lyckas hitta njutning i löpningen trots allt!
Usch, va obehagligt! 🙁 Springa i grupp verkar vara den bästa lösningen tycker jag. (t+) Hoppas du lyckas hitta njutning i löpningen trots allt!
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 09:27Jo såna kan man råka på. I varierande farlighetsgrad. Min man stötte ihop med en tokig amfetaminist, som gick snett, när han stod och väntade på tunnelbanan. Han bara fick en smäll på munnen innan han riktigt uppfattat vad som hände, alla runt omkring for
Jo såna kan man råka på. I varierande farlighetsgrad. Min man stötte ihop med en tokig amfetaminist, som gick snett, när han stod och väntade på tunnelbanan. Han bara fick en smäll på munnen innan han riktigt uppfattat vad som hände, alla runt omkring for