Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 10:54Det är dumt och vissa rädsla då blir man ett lätt offer... Ett lejon skulle ju aldrig välja det starkaste djuret i floken utan ta det svagaste, lite så tror jag våran djurart gör med.
Nu är ju inte jag någon som skulle bråka men skulle jag göra det så
Det är dumt och vissa rädsla då blir man ett lätt offer... Ett lejon skulle ju aldrig välja det starkaste djuret i floken utan ta det svagaste, lite så tror jag våran djurart gör med.
Nu är ju inte jag någon som skulle bråka men skulle jag göra det så
Quote from David Lagerberg on 26 January 2012, 12:51Jag känner mig otrygg för att mitt enda tillgängliga område att springa i är ett av stans mest överfallstäta. Där inträffar många saker varje år. Alternativet är att enbart springa bland trafik och ren asfalt, då kan man lika gärna lägga ner eftersom det
Jag känner mig otrygg för att mitt enda tillgängliga område att springa i är ett av stans mest överfallstäta. Där inträffar många saker varje år. Alternativet är att enbart springa bland trafik och ren asfalt, då kan man lika gärna lägga ner eftersom det
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 12:57Förstår men jag sa bara att man aldrig skall vissa sig otrygg o rädd utan utstråla självsäkerhet
Förstår men jag sa bara att man aldrig skall vissa sig otrygg o rädd utan utstråla självsäkerhet
Quote from David Lagerberg on 26 January 2012, 13:22Jag känner mig aldrig osäker i andra situationer eftersom jag har rejälv med vana av att snacka folk ur problem (jobbat på krogen många år) och kan slå bättre än de flesta som ger sig på andra (med 50 kg i vikt är man chanslös mot någon som vet vad det gö
Jag känner mig aldrig osäker i andra situationer eftersom jag har rejälv med vana av att snacka folk ur problem (jobbat på krogen många år) och kan slå bättre än de flesta som ger sig på andra (med 50 kg i vikt är man chanslös mot någon som vet vad det gö
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 13:32Du får fråga om dom vill ha en sockerbit?
Du får fråga om dom vill ha en sockerbit?
Quote from Elias Engqvist on 26 January 2012, 13:57Frida: Skaffa en (eller helst flera) löparkompisar - visst är det skönt att springa ensam ibland men springa flera tillsammans ger en ny dimension till löpningen och i ditt fall också möjlighet att slappna av!
Frida: Skaffa en (eller helst flera) löparkompisar - visst är det skönt att springa ensam ibland men springa flera tillsammans ger en ny dimension till löpningen och i ditt fall också möjlighet att slappna av!
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 14:12Okej, tänkte inte ta upp detta men har själv varit med om två farliga situationer där jag tror att jag haft en skyddsängel vid min sida, därför är jag nojig men samtidigt blir jag ilsk för jag ska inte behöva begränsa mitt liv bara för att det finns idiot
Okej, tänkte inte ta upp detta men har själv varit med om två farliga situationer där jag tror att jag haft en skyddsängel vid min sida, därför är jag nojig men samtidigt blir jag ilsk för jag ska inte behöva begränsa mitt liv bara för att det finns idiot
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 17:24OM man blir angripen och det handlar om typ försök till våldtäkt och inte någon som ska slå ner dig och om det inte finns vapen inblandat är jag övertygad om att det bästa är att spela skogstokigt aggressiv själv. Eller så har jag haft tur för jag har för
OM man blir angripen och det handlar om typ försök till våldtäkt och inte någon som ska slå ner dig och om det inte finns vapen inblandat är jag övertygad om att det bästa är att spela skogstokigt aggressiv själv. Eller så har jag haft tur för jag har för
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 20:17Ja precis för det är ju som sagt ingen naturlig reaktion i almänt så .. men öva mentalt innan gå igenom sittuationer i sängen inann man lägger sig osv.. om o om igen...
Ja precis för det är ju som sagt ingen naturlig reaktion i almänt så .. men öva mentalt innan gå igenom sittuationer i sängen inann man lägger sig osv.. om o om igen...
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 15:55Skaffa en schäfer eller någon annan större brukshund som löpkompis så får du vara ifred.
Skaffa en schäfer eller någon annan större brukshund som löpkompis så får du vara ifred.