Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 07:54Det enda program jag följt till punkt och pricka är det jag fått av dig Mackan 🙂 och det fungerade tämligen bra för mig. Nu var det iofs så att jag visste att det skulle fungera, så därför var jag bekväm med att följa det.
Annars har jag bara testat FI
Det enda program jag följt till punkt och pricka är det jag fått av dig Mackan 🙂 och det fungerade tämligen bra för mig. Nu var det iofs så att jag visste att det skulle fungera, så därför var jag bekväm med att följa det.
Annars har jag bara testat FI
Quote from Jonny Persson on 29 March 2010, 07:56Att våga vara nedtränad och ur form är en konst i sig.
G-Man: Men när du kört program av mig har vi haft en dialog samt att det var något som passade din uthållighetsprofil.
Att våga vara nedtränad och ur form är en konst i sig.
G-Man: Men när du kört program av mig har vi haft en dialog samt att det var något som passade din uthållighetsprofil.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 08:07Ja, som sagt, jag visste att det skulle fungera 🙂
Det är förvånandsvärt få männsikor som vågar vara nedtränade! Det tog mig många år att själv lära mig detta och det är faktiskt bara nu på det senaste som jag vågar tro på detta...
Ja, som sagt, jag visste att det skulle fungera 🙂
Det är förvånandsvärt få männsikor som vågar vara nedtränade! Det tog mig många år att själv lära mig detta och det är faktiskt bara nu på det senaste som jag vågar tro på detta...
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 12:02Som motionär är jag också lite förvånad över den stora populariteten för de färdiga träningsprogrammen. Men trots att jag är lat, eller kanske därför, så har jag aldrig kört efter något program. Lyssnat lite på andra, haft egna idéer och på senaste åren l
Som motionär är jag också lite förvånad över den stora populariteten för de färdiga träningsprogrammen. Men trots att jag är lat, eller kanske därför, så har jag aldrig kört efter något program. Lyssnat lite på andra, haft egna idéer och på senaste åren l
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 12:17Kan inte annat än att hålla med Mackan. Plagiera program har aldrig varit bra och kommer aldrig vara bra. Sen kan det hända att det funkar för en och annan eller att man hittar någon enstaka träningspass som funkar till det syfte man har. Testa det isf, j
Kan inte annat än att hålla med Mackan. Plagiera program har aldrig varit bra och kommer aldrig vara bra. Sen kan det hända att det funkar för en och annan eller att man hittar någon enstaka träningspass som funkar till det syfte man har. Testa det isf, j
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 12:18Jag tror också det är en effekt av att tidningar i ämnet vill ha något att skriva om. Och det går alltid att presentera ett träningsupplägg.
Bra kommentar ovan om "silverbullet".
Sedan tror jag att det finns två sorters människor: Dels de som springer f
Jag tror också det är en effekt av att tidningar i ämnet vill ha något att skriva om. Och det går alltid att presentera ett träningsupplägg.
Bra kommentar ovan om "silverbullet".
Sedan tror jag att det finns två sorters människor: Dels de som springer f
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 13:24Mäh... Är det inte så att vi som är helt gröna nybörjare, vill fråga de bästa, för att få bra svar (och kanske ett träningsprogram) att utgå från, för att sedan lära oss mer och mer och sväva ut från programmet och bygga och, lägga till, ta bort osv allt
Mäh... Är det inte så att vi som är helt gröna nybörjare, vill fråga de bästa, för att få bra svar (och kanske ett träningsprogram) att utgå från, för att sedan lära oss mer och mer och sväva ut från programmet och bygga och, lägga till, ta bort osv allt
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 13:28Absolut, men hur många ändrar på programmen!? Testar nya väger osv..
Men istället för att ta ett program från t.ex marathon.se så kan du ju fråga de som "kan" istället, så kanske det blir lite mer anpassat för dina behov.
Absolut, men hur många ändrar på programmen!? Testar nya väger osv..
Men istället för att ta ett program från t.ex marathon.se så kan du ju fråga de som "kan" istället, så kanske det blir lite mer anpassat för dina behov.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 13:28För mig som är glad motionär är dom färdiga träningsprogrammen toppen. Sprang utan under en hyfsat lång tid och höll nästan på att tröttna på löpningen - Varför? Hade inte tillräckligt med variation i min träning. Det kan färdiga program hjälpa en oerfare
För mig som är glad motionär är dom färdiga träningsprogrammen toppen. Sprang utan under en hyfsat lång tid och höll nästan på att tröttna på löpningen - Varför? Hade inte tillräckligt med variation i min träning. Det kan färdiga program hjälpa en oerfare
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 13:32Christian har man ingen erfarenhet kan man inte ändra i programmet. Om jag inte vet något bättre att byta ut det som står mot - då är det ju ganska svårt att ändra. Och varför skulle jag vilja ändra något som en erfaren löpare har satt ihop utifrån egna e
Christian har man ingen erfarenhet kan man inte ändra i programmet. Om jag inte vet något bättre att byta ut det som står mot - då är det ju ganska svårt att ändra. Och varför skulle jag vilja ändra något som en erfaren löpare har satt ihop utifrån egna e