Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 13:34Därav kontakta någon som kan hjälpa dig...
Därav kontakta någon som kan hjälpa dig...
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 13:40Fast i ärlighetens namn: Varför ska jag lita mer på dig än på en uttalat erfaren person vars program man faktiskt hänvisas till härifrån Funbeat?
Nu springer jag visserligen efter Daniel Rönnqvists program, men det beror mest på att det fanns tillgänglig
Fast i ärlighetens namn: Varför ska jag lita mer på dig än på en uttalat erfaren person vars program man faktiskt hänvisas till härifrån Funbeat?
Nu springer jag visserligen efter Daniel Rönnqvists program, men det beror mest på att det fanns tillgänglig
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 13:44Har inte sagt att du ska göra allt själv!!!! Och du behöver inte lita på mig heller, funkar programmen för dig är det superbra.
Har inte sagt att du ska göra allt själv!!!! Och du behöver inte lita på mig heller, funkar programmen för dig är det superbra.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 13:45Lite skillnad när någon efterfrågar ett dunderrecept på att klara halvamaran på en hyfsad tid på någon månads träning jämfört med någon som ställer frågor kring olika typer av pass, vad de har för effekt och hur de skulle kunna anpassas bättre till person
Lite skillnad när någon efterfrågar ett dunderrecept på att klara halvamaran på en hyfsad tid på någon månads träning jämfört med någon som ställer frågor kring olika typer av pass, vad de har för effekt och hur de skulle kunna anpassas bättre till person
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 13:55Precis så jag tänker Anders. Som nybörjare känner jag en trygghet att följa ett program just för nybörjare, för jag är oftast lite för ivrig att göra för mycket för fort, dvs öka distans/fast tidigare än vad min kropp egentligen klarar av. Har gjort så så
Precis så jag tänker Anders. Som nybörjare känner jag en trygghet att följa ett program just för nybörjare, för jag är oftast lite för ivrig att göra för mycket för fort, dvs öka distans/fast tidigare än vad min kropp egentligen klarar av. Har gjort så så
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:17Beror en aning på vad man menar med att följa programmet ... Jag tolkar det inte alltid så strikt. Ofta följer jag antalet tillfällen och distans eller tid, men jag kan tolka om det till pulsintervall, och lägger ofta på en del, eller bestämmer mig för at
Beror en aning på vad man menar med att följa programmet ... Jag tolkar det inte alltid så strikt. Ofta följer jag antalet tillfällen och distans eller tid, men jag kan tolka om det till pulsintervall, och lägger ofta på en del, eller bestämmer mig för at
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:50Började med Marathon.se program första gången jag gav mig in på en mara.
Jag har sedan anpassat utifrån det ganska mycket genom åren. Det som är den största skillnaden är att jag varierar intervallpassen mer för att de skall kännas roliga. På så sätt kan
Började med Marathon.se program första gången jag gav mig in på en mara.
Jag har sedan anpassat utifrån det ganska mycket genom åren. Det som är den största skillnaden är att jag varierar intervallpassen mer för att de skall kännas roliga. På så sätt kan
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 16:42Jag ser färdiga program som ett recept... En allmän riktlinje för tillagning. Sen får man krydda själv med lite annat för att få fram det bästa resultatet.
Jag ser färdiga program som ett recept... En allmän riktlinje för tillagning. Sen får man krydda själv med lite annat för att få fram det bästa resultatet.
Quote from Catharina Brattlin on 29 March 2010, 16:46Det var en klockren beskrivning! 😀
Inte undra på att jag gör egna program då. Följer aldrig recept när jag lagar mat...
Det var en klockren beskrivning! 😀
Inte undra på att jag gör egna program då. Följer aldrig recept när jag lagar mat...
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 17:29Jag tror att färdiga program funkar allra bäst för den som verkligen är nybörjare inom löpning. Just för att det är såå lätt att ta i för mycket och springa för fort för tidigt. Då är det lätt att få skadekänningar och VIPS! kan man inte springa alls och
Jag tror att färdiga program funkar allra bäst för den som verkligen är nybörjare inom löpning. Just för att det är såå lätt att ta i för mycket och springa för fort för tidigt. Då är det lätt att få skadekänningar och VIPS! kan man inte springa alls och