Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 12:12Precis så har jag länge drömt om att göra, men jyckarna brukar inte orka/vilja hänga med tillräckligt långt. Men nån gång så... (V)
Precis så har jag länge drömt om att göra, men jyckarna brukar inte orka/vilja hänga med tillräckligt långt. Men nån gång så... (V)
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 12:20Även min våta dröm... 🙂
Om inte hundägaren har hunden kopplad av hänsyn till andra människor i omgivningen, kan sånt här göra att de har den kopplad av hänsyn till hunden själv. Det måste vara ett nederlag för hundägare när hunden tycker om vilken som
Även min våta dröm... 🙂
Om inte hundägaren har hunden kopplad av hänsyn till andra människor i omgivningen, kan sånt här göra att de har den kopplad av hänsyn till hunden själv. Det måste vara ett nederlag för hundägare när hunden tycker om vilken som
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 13:56Om man nu tänker stjäla hundar i spåret så kan det vara bra att veta hur hundar funkar...
För er som inte har nån hundvana kommer här en kortkurs i hunduppfostran:1. Var inkonsekvent. Reagera aldrig likadant på det hunden gör. Hundar älskar överraskning
Om man nu tänker stjäla hundar i spåret så kan det vara bra att veta hur hundar funkar...
För er som inte har nån hundvana kommer här en kortkurs i hunduppfostran:
1. Var inkonsekvent. Reagera aldrig likadant på det hunden gör. Hundar älskar överraskning
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 14:02Hahaha, det blir nog bra det där. Ge en utskällning i förebyggande syfte då och då för säkerhets skull. (#)
Hahaha, det blir nog bra det där. Ge en utskällning i förebyggande syfte då och då för säkerhets skull. (#)
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 14:18😀
Jag blir faktiskt också överraskad av folk i spåret 😉
Det är så pass ofta man är ensam och inte ser till ngn så när det dyker upp nån så kan man bli överraskad, vare sig det är stavgångar, hundfolk eller powerwalk eller joggare.
(Men hade hunden ett
😀
Jag blir faktiskt också överraskad av folk i spåret 😉
Det är så pass ofta man är ensam och inte ser till ngn så när det dyker upp nån så kan man bli överraskad, vare sig det är stavgångar, hundfolk eller powerwalk eller joggare.
(Men hade hunden ett
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 14:22Hur många hundar har Micke stulit om ett år? Varsåda att gissa!
Hur många hundar har Micke stulit om ett år? Varsåda att gissa!
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 14:25Springer hunden omkring med ett koppel efter sig har den ju troligen slitit sig eller blivit tappad utav olycka. Skulle nog vända tillbaka med den till ägaren istället för att springa bort med den ännu längre...
Springer hunden omkring med ett koppel efter sig har den ju troligen slitit sig eller blivit tappad utav olycka. Skulle nog vända tillbaka med den till ägaren istället för att springa bort med den ännu längre...
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 14:26Jag tror Micke har med sig koppel i fickan i fall att.....
Jag tror Micke har med sig koppel i fickan i fall att.....
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 14:36nej, den var ej kopplad. Dock fanns det en 2m lång tamp att knyta fast den i vid skidstadion.
nej, den var ej kopplad. Dock fanns det en 2m lång tamp att knyta fast den i vid skidstadion.
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 14:39Första månaden fyra-fem hundar, andra två sedan totalt 3 till under året. Inga sista delen. 😉
Första månaden fyra-fem hundar, andra två sedan totalt 3 till under året. Inga sista delen. 😉