Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 17:27Nivå 4... eller nivå 5.. nivå 4... eller 5?
Nivå 4... eller nivå 5.. nivå 4... eller 5?
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 19:36Kör ett pass nivå 4. Känns det inte som en utmaning gå direkt till nivå fem nästa pass. 🙂 Det är roligare än att göra tvärt om och bli tvungen att gå ner ett step.
Känner du redan under passet att det är för dåligt, men öka löpintervallerna eller lägg i
Kör ett pass nivå 4. Känns det inte som en utmaning gå direkt till nivå fem nästa pass. 🙂 Det är roligare än att göra tvärt om och bli tvungen att gå ner ett step.
Känner du redan under passet att det är för dåligt, men öka löpintervallerna eller lägg i
Quote from Magnus Gelang on 24 May 2009, 19:37Hehe, ja jag har iallafall genomfört pass nummer 2 på nivå nummer 2 idag 😀
Hade ganska långt kvar till bilen när jogging- och promenadomgång 6 var avklarad så jag la till en joggingomgång till. Sen blev det ca 5 minuter gång till bilen.
Men jag kände a
Hehe, ja jag har iallafall genomfört pass nummer 2 på nivå nummer 2 idag 😀
Hade ganska långt kvar till bilen när jogging- och promenadomgång 6 var avklarad så jag la till en joggingomgång till. Sen blev det ca 5 minuter gång till bilen.
Men jag kände a
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 19:39Det är lite lustigt att det hela tiden verkar vara när du går som du känner av dem. Du får helt enkelt springa hela tiden 😉 Allvarligt talat, spänner du dig på något sätt när du går eller något annat? Jag kan känna framsidan av smalbenen om jag går med
Det är lite lustigt att det hela tiden verkar vara när du går som du känner av dem. Du får helt enkelt springa hela tiden 😉 Allvarligt talat, spänner du dig på något sätt när du går eller något annat? Jag kan känna framsidan av smalbenen om jag går med
Quote from Magnus Gelang on 24 May 2009, 19:43Nej jag kör ungefär samma gå-tempo som när jag tidigare gått raska promenader, lite drygt 6 km/h.
Tidigare har jag kunnat känna av benhinnorna om jag går promenader lite för ofta, men då är det ju bara att köra promenader typ varannan dag ett tag så går
Nej jag kör ungefär samma gå-tempo som när jag tidigare gått raska promenader, lite drygt 6 km/h.
Tidigare har jag kunnat känna av benhinnorna om jag går promenader lite för ofta, men då är det ju bara att köra promenader typ varannan dag ett tag så går
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 22:03Bullen: Jag hade massa olika känningar här och var när jag började jogga. Först de senaste två veckorna har jag faktiskt inte haft några känningar som varit störande och de där små musklerna runt knäleden som ger sidstabilitet och sådär har lugnat sig fin
Bullen: Jag hade massa olika känningar här och var när jag började jogga. Först de senaste två veckorna har jag faktiskt inte haft några känningar som varit störande och de där små musklerna runt knäleden som ger sidstabilitet och sådär har lugnat sig fin
Quote from Magnus Gelang on 24 May 2009, 22:31Ja jag hoppas att det är lite invänjning som krävs 😀
Men jag ska annars kolla upp det med skorna 🙂
Ja jag hoppas att det är lite invänjning som krävs 😀
Men jag ska annars kolla upp det med skorna 🙂
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 23:10Fan vad bra ni är allihopa, började som ni för snart 3 månader sen och har nu fixat o springa 6 km i sträck utan stopp.... så himla kul längtar efter varje pass.
Ska ut i morgon och börja lägga in lite fartlek(variation i tempo). Har även lagt in ett lå
Fan vad bra ni är allihopa, började som ni för snart 3 månader sen och har nu fixat o springa 6 km i sträck utan stopp.... så himla kul längtar efter varje pass.
Ska ut i morgon och börja lägga in lite fartlek(variation i tempo). Har även lagt in ett lå
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 23:38Valde faktiskt nivå 4 utan att invänta något svar och det gick helt okej. Kändes inte alltför jobbigt, utom kanske första 5an då jag tyckte minuterna var onödigt långa och bara sprang där och väntade på signalen från timern på mobilen...
Tror att jag lev
Valde faktiskt nivå 4 utan att invänta något svar och det gick helt okej. Kändes inte alltför jobbigt, utom kanske första 5an då jag tyckte minuterna var onödigt långa och bara sprang där och väntade på signalen från timern på mobilen...
Tror att jag lev
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 06:55Minutrarna börjar kännas långa för mig med, jag nöter just nu på två stycken 8 min pass efter varandra med gåvila mellan. Min gamla slinga är för kort så nu blir det två varv på den i stället, ca 4 km och det blir precis lagom att gå och springa för det t
Minutrarna börjar kännas långa för mig med, jag nöter just nu på två stycken 8 min pass efter varandra med gåvila mellan. Min gamla slinga är för kort så nu blir det två varv på den i stället, ca 4 km och det blir precis lagom att gå och springa för det t