Quote from Magnus Gelang on 29 April 2009, 08:22Härligt Anders 🙂
Får se om dottern kommer ut ikväll,,,idag är hon hemma från skolan för att hon igår och inatt var dålig i magen. Vi får kanske skjuta upp joggingen till fredag.
Härligt Anders 🙂
Får se om dottern kommer ut ikväll,,,idag är hon hemma från skolan för att hon igår och inatt var dålig i magen. Vi får kanske skjuta upp joggingen till fredag.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 08:42Härligt Anders!! Vilken inspiration du är för de som vill komma igång med sin träning! (H:)
Superstarkt att börja löpträna även när ingen tror på dig. Och starkt att vara försiktig med lederna, även när du vill framåt snabbare, längre, fortare... 🙂
Härligt Anders!! Vilken inspiration du är för de som vill komma igång med sin träning! (H:)
Superstarkt att börja löpträna även när ingen tror på dig. Och starkt att vara försiktig med lederna, även när du vill framåt snabbare, längre, fortare... 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 09:44Anders, det där var det bästa jag läst på funbeat på länge! Du har gjort rejäla framsteg må jag säga. Vem vet, du kanske t.o.m. har talang för det här?
Anders, det där var det bästa jag läst på funbeat på länge! Du har gjort rejäla framsteg må jag säga. Vem vet, du kanske t.o.m. har talang för det här?
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 12:13(t+)(t+)(t+)(t+)(t+) till Anders, och (t+)(t+)(t+)(t+)(t+) till bullen71:s dotter
(t+)(t+)(t+)(t+)(t+) till Anders, och (t+)(t+)(t+)(t+)(t+) till bullen71:s dotter
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 18:06Skall jag vara helt ärlig är det min goda väninna Jenny som genomgått en liknande resa som fick igång mig så att "alla" skulle sagt att det inte går stämde inte riktigt. Men det var däremot många andra i min närhet som tog sig för pannan (och tom ett par
Skall jag vara helt ärlig är det min goda väninna Jenny som genomgått en liknande resa som fick igång mig så att "alla" skulle sagt att det inte går stämde inte riktigt. Men det var däremot många andra i min närhet som tog sig för pannan (och tom ett par
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 20:38Och du har klarat dig utan stressfakturer, överansträngningar etc etc?
Även om Jenny gick före så var det du själv som satte den ena foten framför den andra hela vägen 🙂
Och du har klarat dig utan stressfakturer, överansträngningar etc etc?
Även om Jenny gick före så var det du själv som satte den ena foten framför den andra hela vägen 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 20:43Rolig tråd att läsa. Jag blir väldigt inspirerad. Själv har jag precis kommit igång med promenader men ibland kan jag inte låta bli att prova jogga lite. Jag har också en hel del kilon att bära på så det går i snigelfart men jag kan ju bara bli bättre?!
Rolig tråd att läsa. Jag blir väldigt inspirerad. Själv har jag precis kommit igång med promenader men ibland kan jag inte låta bli att prova jogga lite. Jag har också en hel del kilon att bära på så det går i snigelfart men jag kan ju bara bli bättre?!
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 20:48Såna här trådar är bra komplement till "1:30 på halvmaran baby!" eller "äntligen sub 40 på milen" 🙂
Såna här trådar är bra komplement till "1:30 på halvmaran baby!" eller "äntligen sub 40 på milen" 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 21:21Ja det e härligt Anders! jag vet att du fixar det!! med den viljan du verkar besitta och med alla trevliga personers uppmuntran här på funbeat så går det!!
Jag har också trott i hela mitt liv typ att jag hatar o springa, men det visa sig fort att så va
Ja det e härligt Anders! jag vet att du fixar det!! med den viljan du verkar besitta och med alla trevliga personers uppmuntran här på funbeat så går det!!
Jag har också trott i hela mitt liv typ att jag hatar o springa, men det visa sig fort att så va
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 21:42Ylva - ja, det kommer bli bättre och bättre, och resultaten kommer att sporra dig enormt att fortsätta!
Ylva - ja, det kommer bli bättre och bättre, och resultaten kommer att sporra dig enormt att fortsätta!