Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 21:49Tack Maja. Jag hoppas verkligen det. Min kropp längtar efter rörelse och att komma fram ur detta fettlager...
Tack Maja. Jag hoppas verkligen det. Min kropp längtar efter rörelse och att komma fram ur detta fettlager...
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 22:06Glöm inte att man kan hålla varandra i handen i början...Å varför inte säga"Du och jag ska nu försöka ...eller klara av detta tillsammans"..??! Å glöm inte att alla steg skall uppmuntras och belönas...!? Önskar att jag kunde göra mer för er Bullen...för j
Glöm inte att man kan hålla varandra i handen i början...Å varför inte säga"Du och jag ska nu försöka ...eller klara av detta tillsammans"..??! Å glöm inte att alla steg skall uppmuntras och belönas...!? Önskar att jag kunde göra mer för er Bullen...för j
Quote from Magnus Gelang on 29 April 2009, 22:56kjell: Nu blev jag ju väldigt nyfiken på vad du menar med att du tror att du vet vad vi går igenom,,,,,,,,,,,,har du erfarenhet av svårigheter med idrotten i skolan? Eller har du erfarenhet av bokstavsdiagnoser kanske? Privatmessa om du vill svara nåt du
kjell: Nu blev jag ju väldigt nyfiken på vad du menar med att du tror att du vet vad vi går igenom,,,,,,,,,,,,har du erfarenhet av svårigheter med idrotten i skolan? Eller har du erfarenhet av bokstavsdiagnoser kanske? Privatmessa om du vill svara nåt du
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 09:38Känns lite som tråden drev iväg från den ursprungliga frågeställningen men det ligger väl i sakens natur och är kanske inte något problem heller.
För att svara på frågan om stressfrakturer och överansträngning så jodå, i påskas fick jag landa en vecka fr
Känns lite som tråden drev iväg från den ursprungliga frågeställningen men det ligger väl i sakens natur och är kanske inte något problem heller.
För att svara på frågan om stressfrakturer och överansträngning så jodå, i påskas fick jag landa en vecka fr
Quote from Jan Lundquist on 30 April 2009, 09:58Tack Anders för jättebra tips!
Allt det där skulle jag vilja vetat när jag började löpa för ett drygt år sedan. Nu sitter jag här och måste liksom börja om med de aktiviteter du skriver om.
Tack Anders för jättebra tips!
Allt det där skulle jag vilja vetat när jag började löpa för ett drygt år sedan. Nu sitter jag här och måste liksom börja om med de aktiviteter du skriver om.
Quote from Magnus Gelang on 30 April 2009, 10:12Anders: För mig är det inget problem att tråden drivit lite ifrån ursprungsfrågan,,,,vi pratar ju iallafall fortfarande om hur man börjar att jogga 😀
Anders: För mig är det inget problem att tråden drivit lite ifrån ursprungsfrågan,,,,vi pratar ju iallafall fortfarande om hur man börjar att jogga 😀
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 13:31Jag tycker att pulsklocka låter intressant. Har alltid tänkt att man måste vara riktigt avancerad för att ha ngt sådant men det kanske kan fungera som en jättebra sporre.
Just nu är jag inte så disciplinerad joggare utan jag går mest men så kan jag inte
Jag tycker att pulsklocka låter intressant. Har alltid tänkt att man måste vara riktigt avancerad för att ha ngt sådant men det kanske kan fungera som en jättebra sporre.
Just nu är jag inte så disciplinerad joggare utan jag går mest men så kan jag inte
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 14:57Med rätt skor borde inte underlaget vara ett problem... Men det är nog en bra idé att göra av med en del vikt innan du börjar på allvar för att undvika skador 🙂
Med rätt skor borde inte underlaget vara ett problem... Men det är nog en bra idé att göra av med en del vikt innan du börjar på allvar för att undvika skador 🙂
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 16:33Vad gäller teknik som pulsklocka mm så tänkte jag såhär - jag tar en skitbillig först för att se om det fungerar, hur bra det fungerar, om jag tycker det verkar roligt, har jag någon nytta av det.
Nu när jag ser att jag har det tänker jag fortsätta och s
Vad gäller teknik som pulsklocka mm så tänkte jag såhär - jag tar en skitbillig först för att se om det fungerar, hur bra det fungerar, om jag tycker det verkar roligt, har jag någon nytta av det.
Nu när jag ser att jag har det tänker jag fortsätta och s
Quote from Jan Lundquist on 30 April 2009, 23:47Jag köpte nästan direkt en Garmin FR 405 för jag är lite av en tekniknörd och var impad av funktionerna. Och det sporrade verkligen min löpning och jag har haft mycket annat glädje av den också!
Jag köpte nästan direkt en Garmin FR 405 för jag är lite av en tekniknörd och var impad av funktionerna. Och det sporrade verkligen min löpning och jag har haft mycket annat glädje av den också!