Quote from Magnus Gelang on 6 May 2009, 08:49Heja oss, vad duktiga vi är 🙂
Heja oss, vad duktiga vi är 🙂
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 10:11Supermysig, jag vet inte det jag. Jag gav mig ut igår efter att det varit uppehåll flera timmar, efter fem minuter öppnade sig himlen och släppte ner allt sitt blöta innehåll på mig. Jag blev dyblöt, såg ingenting och frös som en hund.
Det enda jag kund
Supermysig, jag vet inte det jag. Jag gav mig ut igår efter att det varit uppehåll flera timmar, efter fem minuter öppnade sig himlen och släppte ner allt sitt blöta innehåll på mig. Jag blev dyblöt, såg ingenting och frös som en hund.
Det enda jag kund
Quote from Magnus Gelang on 6 May 2009, 10:21Oj det var ju inte snällt av himlen,,,,men du fick ju ordentlig pulsträning då 😉
Oj det var ju inte snällt av himlen,,,,men du fick ju ordentlig pulsträning då 😉
Quote from Bjarne Lewin on 6 May 2009, 11:35Snacka om bra motivation till att springa fort (t+)
Snacka om bra motivation till att springa fort (t+)
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 12:25OK, just igår kanske inte var så skönt att springa blöt men när det var som varmast förra sommaren hade jag turen att få vara ute i Hagaparken/Brunnsviken under ett par riktigt rejäla åskskurar. Löparnirvana! Mera sånt.
OK, just igår kanske inte var så skönt att springa blöt men när det var som varmast förra sommaren hade jag turen att få vara ute i Hagaparken/Brunnsviken under ett par riktigt rejäla åskskurar. Löparnirvana! Mera sånt.
Quote from Magnus Gelang on 7 May 2009, 22:16Idag har jag joggat igen (och dottern också, men inte tillsammans), det är ju inte klokt 😀
Idag har jag joggat igen (och dottern också, men inte tillsammans), det är ju inte klokt 😀
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 22:30Härligt Bullen!
Jag skulle ut och gå i dag men kunde inte låta bli och jogga lite. Orkar verkligen inte långt men det är faktiskt roligt:) I morron ska jag till läkaren och förhoppningsvis få svar på en massa frågor. Kanske jag till och med kan börja ngt
Härligt Bullen!
Jag skulle ut och gå i dag men kunde inte låta bli och jogga lite. Orkar verkligen inte långt men det är faktiskt roligt:) I morron ska jag till läkaren och förhoppningsvis få svar på en massa frågor. Kanske jag till och med kan börja ngt
Quote from Magnus Gelang on 7 May 2009, 22:32Ja då får vi hoppas att du får kloka svar av doktorn.
Ja då får vi hoppas att du får kloka svar av doktorn.
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:00Jag har varit så trött ett par dagar. Lite privata saker som malt runt i huvudet och gjort sömnen lite halvdåligt och det har varit någon timme övertid här och var som gjort att rytmen rubbats lite. Orkade inte ut i går så jag kastade sonika in en vilodag
Jag har varit så trött ett par dagar. Lite privata saker som malt runt i huvudet och gjort sömnen lite halvdåligt och det har varit någon timme övertid här och var som gjort att rytmen rubbats lite. Orkade inte ut i går så jag kastade sonika in en vilodag
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:08Du är grym, Anders!
Du är grym, Anders!