Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

Heja oss, vad duktiga vi är 🙂

Supermysig, jag vet inte det jag. Jag gav mig ut igår efter att det varit uppehåll flera timmar, efter fem minuter öppnade sig himlen och släppte ner allt sitt blöta innehåll på mig. Jag blev dyblöt, såg ingenting och frös som en hund.

Det enda jag kund

Oj det var ju inte snällt av himlen,,,,men du fick ju ordentlig pulsträning då 😉

Snacka om bra motivation till att springa fort (t+)

OK, just igår kanske inte var så skönt att springa blöt men när det var som varmast förra sommaren hade jag turen att få vara ute i Hagaparken/Brunnsviken under ett par riktigt rejäla åskskurar. Löparnirvana! Mera sånt.

Idag har jag joggat igen (och dottern också, men inte tillsammans), det är ju inte klokt 😀

Härligt Bullen!

Jag skulle ut och gå i dag men kunde inte låta bli och jogga lite. Orkar verkligen inte långt men det är faktiskt roligt:) I morron ska jag till läkaren och förhoppningsvis få svar på en massa frågor. Kanske jag till och med kan börja ngt

Ja då får vi hoppas att du får kloka svar av doktorn.

Jag har varit så trött ett par dagar. Lite privata saker som malt runt i huvudet och gjort sömnen lite halvdåligt och det har varit någon timme övertid här och var som gjort att rytmen rubbats lite. Orkade inte ut i går så jag kastade sonika in en vilodag

Du är grym, Anders!