Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:31Heja Bullen! Du har samma upplevelse som jag hade i början. "Varför har ingen berättat hur kul det är att springa?" och om sanningen skall fram har nog en och annan försökt det men man har varit mer inställd på att "jag kan inte springa, jag är för övervi
Heja Bullen! Du har samma upplevelse som jag hade i början. "Varför har ingen berättat hur kul det är att springa?" och om sanningen skall fram har nog en och annan försökt det men man har varit mer inställd på att "jag kan inte springa, jag är för övervi
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:57Anders, jag vet ju inte hur ditt schema ser ut i detalj men för mej verkar det som om det är dags att peta in ett "långpass" i lugnt tempo. Så du kan glömma stressen med intervaller och pulszoner och gåvila och sånt.
Hitta en platt bana på 4.5 - 5k, se ti
Anders, jag vet ju inte hur ditt schema ser ut i detalj men för mej verkar det som om det är dags att peta in ett "långpass" i lugnt tempo. Så du kan glömma stressen med intervaller och pulszoner och gåvila och sånt.
Hitta en platt bana på 4.5 - 5k, se ti
Quote from Magnus Gelang on 11 May 2009, 08:51Bra jobbat Anders 🙂 Och ang att det är kul så jo då,,,det är många som talat om hur kul det är och jag HAR gjort försök att börja jogga tidigare.
Men då har jag verkligen tyckt att det varit jobbigt och tråkigt. Antagligen tråkigt för att jag blivit så
Bra jobbat Anders 🙂 Och ang att det är kul så jo då,,,det är många som talat om hur kul det är och jag HAR gjort försök att börja jogga tidigare.
Men då har jag verkligen tyckt att det varit jobbigt och tråkigt. Antagligen tråkigt för att jag blivit så
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 09:18Hej Peter - Jag vet inte om du följt mig men lite bakgrund och förklaring till varför det inte blir några långpass följer.
Jag skulle jag gärna göra om jag klarade det. Målet är att klara det om ett par månader. Anledningen att jag springer intervaller b
Hej Peter - Jag vet inte om du följt mig men lite bakgrund och förklaring till varför det inte blir några långpass följer.
Jag skulle jag gärna göra om jag klarade det. Målet är att klara det om ett par månader. Anledningen att jag springer intervaller b
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 09:34Jag blir så glad av de här börja-jogga-trådarna! Kommer ihåg o känner igen mig precis.
För ett år sen började jag, o allt satt i huvet.. Nån frågade mig om jag skulle hänga med i spåret. "Nä, du är inte klok, jag vill bara stanna hela tiden för jag tror
Jag blir så glad av de här börja-jogga-trådarna! Kommer ihåg o känner igen mig precis.
För ett år sen började jag, o allt satt i huvet.. Nån frågade mig om jag skulle hänga med i spåret. "Nä, du är inte klok, jag vill bara stanna hela tiden för jag tror
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 19:32Hallå där på sig Anders.!
Du har gjort det djävligt bra fram till nu...å jag förmodar att det kommer att gå äfvenledes framåt under den närmaste tiden. Otroligt roligt å inspirerande att se någon börja från noll..(alt minus..etc..)...å sakta jobba sig fra
Hallå där på sig Anders.!
Du har gjort det djävligt bra fram till nu...å jag förmodar att det kommer att gå äfvenledes framåt under den närmaste tiden. Otroligt roligt å inspirerande att se någon börja från noll..(alt minus..etc..)...å sakta jobba sig fra
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 20:28Idag blev promenadrundan delvis joggning. Svettigt så in i norden men härligt. Det var inte så mycket folk ute men självklart blev jag omsprungen gång på gång. Fast ingen varvade mig i alla fall 😀
Har blivit nyfiken på det här med pulsklocka. Har ni ngr
Idag blev promenadrundan delvis joggning. Svettigt så in i norden men härligt. Det var inte så mycket folk ute men självklart blev jag omsprungen gång på gång. Fast ingen varvade mig i alla fall 😀
Har blivit nyfiken på det här med pulsklocka. Har ni ngr
Quote from Magnus Gelang on 11 May 2009, 22:16Bra jobbat Ylva 😀
Bra jobbat Ylva 😀
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 07:00Kjell: Tack för de Kjell, jag är lite rörd av hur vänliga alla andra löpare är som tar hand om nybörjarna med råd och tips och idéer och så vidare. Dessutom är ju funbeat en så himla schysst community 🙂
Ylva: Jag resonerade såhär när det gäller pulskloc
Kjell: Tack för de Kjell, jag är lite rörd av hur vänliga alla andra löpare är som tar hand om nybörjarna med råd och tips och idéer och så vidare. Dessutom är ju funbeat en så himla schysst community 🙂
Ylva: Jag resonerade såhär när det gäller pulskloc
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 10:41Anders, vad kan man göra med din pulsklocka förutom att kolla pulsen? Jag skulle gärna vilja att man kunde se hur långt man sprungit också.
Här verkar ju finnas så många smarta människor så jag undrar om ni kan ge mig en hint om hur kroppen reagerar nä
Anders, vad kan man göra med din pulsklocka förutom att kolla pulsen? Jag skulle gärna vilja att man kunde se hur långt man sprungit också.
Här verkar ju finnas så många smarta människor så jag undrar om ni kan ge mig en hint om hur kroppen reagerar nä