Quote from Magnus Gelang on 8 May 2009, 23:49Bra jobbat Anders 🙂
Du håller alltså inte exakt de veckor som schemat är? Utan du går upp 1 nivå när du känner att det är lagom? Det tycker jag låter sunt 🙂
Bra jobbat Anders 🙂
Du håller alltså inte exakt de veckor som schemat är? Utan du går upp 1 nivå när du känner att det är lagom? Det tycker jag låter sunt 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:52Japp, jag levlar när jag är redo. För en normalviktig person är det nog lättare att ta schemat rakt av men jag brukar få dra på saker någon extra vecka ibland för att inte pressa benen för hårt. Så i stället för 9 veckor kanske det tar 15 veckor eller 20
Japp, jag levlar när jag är redo. För en normalviktig person är det nog lättare att ta schemat rakt av men jag brukar få dra på saker någon extra vecka ibland för att inte pressa benen för hårt. Så i stället för 9 veckor kanske det tar 15 veckor eller 20
Quote from Lotta Lindström on 9 May 2009, 00:53Du är klok du Anders. Tänk om jag vore lika klok. Då hade jag inte suttit här med stressfraktur *suckar lite*
Du är klok du Anders. Tänk om jag vore lika klok. Då hade jag inte suttit här med stressfraktur *suckar lite*
Quote from Magnus Gelang on 9 May 2009, 09:37Klok som en bok 🙂
Klok som en bok 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 10:47Tack för vitsorden, ni är för goa allihop 🙂
Jag har precis börjat leka med tanken att sätta upp ett mål.
Jag har alltid gillar att springa sent om kvällen. Så jag har tänkt mig att Midnattsloppet om 15 månader, 2010 alltså, skulle kunna vara ett lago
Tack för vitsorden, ni är för goa allihop 🙂
Jag har precis börjat leka med tanken att sätta upp ett mål.
Jag har alltid gillar att springa sent om kvällen. Så jag har tänkt mig att Midnattsloppet om 15 månader, 2010 alltså, skulle kunna vara ett lago
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 11:21Fan va snyggt Anders Grattis till delmålet.
Fan va snyggt Anders Grattis till delmålet.
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 13:11Lycka till med målet, Anders! Det borde väl funka med din inställning?
Lycka till med målet, Anders! Det borde väl funka med din inställning?
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 11:28Visst borde det gå snabbare och snabbare att öka distansen för dig när kroppen börjar forma om sig? 🙂 Satsa på loppet!!!
Visst borde det gå snabbare och snabbare att öka distansen för dig när kroppen börjar forma om sig? 🙂 Satsa på loppet!!!
Quote from Magnus Gelang on 10 May 2009, 21:41Nu har jag varit ute för tredje gången,,,,,det är helt galet men jag tycker att det är kul,,,,det trodde jag aldrig 😀
Nu har jag varit ute för tredje gången,,,,,det är helt galet men jag tycker att det är kul,,,,det trodde jag aldrig 😀
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 21:42Heja bullen!
Heja bullen!