Quote from Jonny Persson on 14 January 2011, 10:25Hur menar du att du lyckats pricka in optimal puls på dina lopp?
Hur menar du att du lyckats pricka in optimal puls på dina lopp?
Quote from Catharina Brattlin on 14 January 2011, 10:30Jag reflekterade bara över Håkans svar. Att en halvmara springs optimalt med en medelpuls i nedre delen av mjölksyratröskelintervallet. En medelpuls som jag tydligen lyckas pricka in. Varje gång.
Hurså?
Jag reflekterade bara över Håkans svar. Att en halvmara springs optimalt med en medelpuls i nedre delen av mjölksyratröskelintervallet. En medelpuls som jag tydligen lyckas pricka in. Varje gång.
Hurså?
Quote from Jonny Persson on 14 January 2011, 10:38Därför att resonemangen om hur nära tröskeln man ligger på en halvmara respektive millopp är starkt korrelerat till vilka tider man har på halvmaran respektive milen.
Det är dessutom en hel del faktorer som påverkar pulsen så jag skulle personligen ha sv
Därför att resonemangen om hur nära tröskeln man ligger på en halvmara respektive millopp är starkt korrelerat till vilka tider man har på halvmaran respektive milen.
Det är dessutom en hel del faktorer som påverkar pulsen så jag skulle personligen ha sv
Quote from Catharina Brattlin on 14 January 2011, 10:52Som sagt Marcus, det var en reflektion. Jag har inte uttalat mig om att det skulle vara en optimal puls under halvmaror.
"...hur nära tröskeln man ligger på en halvmara respektive millopp är starkt korrelerat till vilka tider man har på halvmaran respek
Som sagt Marcus, det var en reflektion. Jag har inte uttalat mig om att det skulle vara en optimal puls under halvmaror.
"...hur nära tröskeln man ligger på en halvmara respektive millopp är starkt korrelerat till vilka tider man har på halvmaran respek
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 11:21Marcus, känner inte för att gå in på puls och tider etc. De diskussionerna ballar så ofta ut och man hittar alltid undantag. Folk som inte har en aning vet plötsligt hur mycket som helst. Med det som jag skrev stämmer för "nästan alla" dvs motionär som tä
Marcus, känner inte för att gå in på puls och tider etc. De diskussionerna ballar så ofta ut och man hittar alltid undantag. Folk som inte har en aning vet plötsligt hur mycket som helst. Med det som jag skrev stämmer för "nästan alla" dvs motionär som tä
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 11:32Syliva,
Jag tror nu jag kan svara på din fråga!!!!Jag noterar att den enda person jag sprungit med under åren (och det är många) så är det bara min sambo som är som du. Får bäst puls i backar. Hon är också uppvuxen på en stepbräda i en aerobicsal och an
Syliva,
Jag tror nu jag kan svara på din fråga!!!!
Jag noterar att den enda person jag sprungit med under åren (och det är många) så är det bara min sambo som är som du. Får bäst puls i backar. Hon är också uppvuxen på en stepbräda i en aerobicsal och an
Quote from Catharina Brattlin on 14 January 2011, 11:42Tack Håkan! 🙂
Antar att Du har kikat på min profil, och visst har Du rätt i att jag är uppvuxen på en stepbräda och med aerobicskoreografier på både längden och tvären under många år.
Jag kommer att fortsätta att springa i backar och älskar min terrän
Tack Håkan! 🙂
Antar att Du har kikat på min profil, och visst har Du rätt i att jag är uppvuxen på en stepbräda och med aerobicskoreografier på både längden och tvären under många år.
Jag kommer att fortsätta att springa i backar och älskar min terrän
Quote from Elias Engqvist on 14 January 2011, 11:44Jag vill bara inflika ett lite tråkigt råd (som jag har svårt att följa själv) att man bör träna det man är sämst på 😛
Jag vill bara inflika ett lite tråkigt råd (som jag har svårt att följa själv) att man bör träna det man är sämst på 😛
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 12:19Åh nej, inte backe!!! 😉
Åh nej, inte backe!!! 😉
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 14:14Åhh, inte dans (t-)
Åhh, inte dans (t-)